Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats een reactie

Re: Opladen op Schiphol?

do 26 jul 2012, 13:08

oh ik ga zeker ook niet lang parkeren daar. veels te duur, al kan ik het wel declareren. Maar intercity met de trein kost 15 minuten en dan sta je midden in schiphol.

En thuis staat tie toch veiliger.

Leuk 2,5 week china. Wat doe je?

Ik ga naar Qatar, Doha. Een bank certificeren, dus een audit uitvoeren.

gr,
peter

Re: laadpunten schiphol

vr 28 sep 2012, 17:08

weet iemand wanneer er laadpalen op schiphol gaan komen?

Re: laadpunten schiphol

vr 28 sep 2012, 19:52

groothr schreef:weet iemand wanneer er laadpalen op schiphol gaan komen?


Als ze er komen, dan sta ik zeker te juichen. Regelmatig moet ik voor mijn werk enkele dagen tot enkele weken naar het buitenland. En heel vaak kom ik 's nachts weer terug op Schiphol (te laat voor de NS).
Stel dat ik de Ampera op wil laden, dan lijkt het me geen goed idee dat ik hem enkele weken aan de laadpaal laat hangen. Dus moet er iemand zijn die hem van de laadpaal haalt. Een soort Valet-parking dus. En dat is weer schreeuwend duur .... <zucht>
Als er daar een oplossing voor is, dan ben ik de eerste om dat toe te juichen!!!

f

Re: laadpunten schiphol

wo 31 okt 2012, 20:42

Goed nieuws!

Een tijd geleden hebben we een tweetal laadpalen weten te regelen op Schiphol. Ondertussen blijkt dat het er nog meer gaan worden. Er is nu sprake van 12 laadpalen erbij op Schiphol!
https://www.nudge.nl/over-ons/nieuws-en-media/kort-nieuws/284-mooie-resultaten-lovetoload-campagne

Een klein duwtje kan grote gevolgen hebben! :mrgreen: :geek:

Re: laadpunten schiphol

za 29 dec 2012, 14:58

Waar staan die twee dan en waar komen die 12?

Re: Opladen op Schiphol?

ma 28 jan 2013, 20:57

Ik moet 11 februari een paar dagen naar Rusland. Nu heb ik geinformeerd bij een Valet parking firma of de auto ook opgeladen kan worden en tot mijn verrassing is dat geen probleem. Heb nu geboekt bij Goodparking.nl
De recensies waren overwegend positief. En ik laat de auto gelijk ook wassen. Is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van Valet parking en ik ben benieuwd hoe dat bevalt met wassen en opladen. Ik meld me t.z.t. wel weer met de ervaringen.

Re: Opladen op Schiphol?

di 29 jan 2013, 00:00

Let op dat je wel de oma lader duidelijk zichtbaar in de auto. Niet iedereen heeft een mennekes.

Re: laadpunten schiphol

ma 04 maart 2013, 20:47

Op de parkeerplaats van quick-parking (zo'n shuttle service) staan 2palen met 4 laad-parkeerplaatsen.
Zowel laden als schuttelen gingen prima en parkeerkosten zijn lager dan op Schiphol zelf.

Re: laadpunten schiphol

do 14 maart 2013, 22:27

Ik heb vorige week terugkoppeling gekregen vanuit Schiphol. De actie van The New Motion is niet positief ontvangen op Schiphol. In de kleine letterjes stonden een paar zaken die niet pasten in de visie van Schiphol.

Dit heeft er in geresulteerd dat Schiphol nu andere keuzes gemaakt heeft. De komende tijd zullen op een aantal plaatsen laadpalen gerealiseerd worden. Het exacte schema is mij niet bekend, maar het zal in ieder geval anders lopen dan eerder aangekondigd.

In de tussentijd is het in ieder geval goed om aan te blijven dringen. :mrgreen: :geek:

Re: laadpunten schiphol

vr 15 maart 2013, 10:43

Schiphol is nu net een plek waar je geen dure laadpaal nodig hebt voor de langparkeerders.
Ofwel wat is nu het probleem om een rij parkeerplaatsen te voorzien van stopcontacten.

Heb hier op het werk ook geen snellader, ben vaak lang op kantoor, stopcontactje is genoeg.

Ja snelladen is makkelijk enz. enz.. Maar lang niet altijd noodzakelijk.

Zeker ook bij parkeren na werktijd, je zet je auto bij zo'n snellader en bezet deze 15 uur.
Zou misschien een idee zijn voor een partij om stopcontacten voor laden uit te gaan rollen.

stopcontactje maakt het allemaal wat makkelijker.
Plaats een reactie