Het is nu zo 05 mei 2024, 20:55


laadpunten schiphol

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Thelosen

Vaste klant

  • Berichten: 154
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:04
  • km-stand: 23000
  • Lifetime: 24
  • Auto: Bolt

Re: laadpunten schiphol

Berichtvr 15 maart 2013, 18:50

Ik heb deze oplossing inderdaad ook voorgedragen. Dus wie weet staan er binnenkort kleine zwembadkluisjes op P40 met daarin stopcontacten voor de standaard lader... :ugeek: :ugeek:


Offline
Avatar gebruiker

HaKa

Vaste klant

  • Berichten: 166
  • Geregistreerd: vr 24 aug 2012, 23:23
  • Woonplaats: Bennekom
  • km-stand: 85000
  • Lifetime: 18
  • Auto: Ampera-e

Re: Opladen op Schiphol?

Berichtza 20 apr 2013, 00:15

Wim schreef:Ik moet 11 februari een paar dagen naar Rusland. Nu heb ik geinformeerd bij een Valet parking firma of de auto ook opgeladen kan worden en tot mijn verrassing is dat geen probleem. Heb nu geboekt bij Goodparking.nl
De recensies waren overwegend positief. En ik laat de auto gelijk ook wassen. Is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van Valet parking en ik ben benieuwd hoe dat bevalt met wassen en opladen. Ik meld me t.z.t. wel weer met de ervaringen.


En, was het wat (het parkeren en laden)?
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km


Offline
Avatar gebruiker

ElectricRene

Vaste klant

  • Berichten: 137
  • Geregistreerd: zo 28 okt 2012, 11:11
  • Woonplaats: Nijmegen
  • km-stand: 90
  • Lifetime: 44
  • Auto: Ampera

Re: Opladen op Schiphol?

Berichtzo 19 jan 2014, 22:00

HaKa schreef:
Wim schreef:Ik moet 11 februari een paar dagen naar Rusland. Nu heb ik geinformeerd bij een Valet parking firma of de auto ook opgeladen kan worden en tot mijn verrassing is dat geen probleem. Heb nu geboekt bij Goodparking.nl
De recensies waren overwegend positief. En ik laat de auto gelijk ook wassen. Is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van Valet parking en ik ben benieuwd hoe dat bevalt met wassen en opladen. Ik meld me t.z.t. wel weer met de ervaringen.


En, was het wat (het parkeren en laden)?


En??? Iemand ervaring hiermee?
Wij gaan in April fff weg en het zou mooi zijn een gewassen en opgeladen auto terug te krijgen.

Gr Rene
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.


Offline
Avatar gebruiker

Vision

Stamgast

  • Berichten: 282
  • Geregistreerd: za 29 sep 2012, 15:54
  • Woonplaats: Putten
  • km-stand: 235000
  • Lifetime: 31
  • Auto: Ampera

Re: laadpunten schiphol

Berichtdo 29 mei 2014, 14:57

Helaas heb ik me toch een anatal malen rot gezocht naar de laadpalen op Schiphol. Zelfs de verkeersbegeleiders wisten me niet de juiste weg te wijzen, maar uiteindelijk gevonden bij de ingang (na de slagboom van het Sheraton-hotel). Weer helaas: het parekeren is daar 4 * zo duur als elders op Schiphol (Sheraton is 10ct/minuut, Schiphol is 2,6ct/minuut).

Nu andere informatie gevonden voor laadpalen: http://www.schiphol.nl/Reizigers/Nieuws ... arking.htm
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur


Vorige

Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

cron