Het is nu vr 19 apr 2024, 04:48


Nieuwe App Chargemap

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline

christiaanjanssen

Vaste klant

  • Berichten: 112
  • Geregistreerd: do 05 sep 2013, 21:42
  • Woonplaats: 's-Hertogenbosch
  • km-stand: 53000
  • Lifetime: 19
  • Auto: Ampera-e

Nieuwe App Chargemap

Berichtvr 21 feb 2014, 07:17

Deze week een nieuwe site en app gevonden voor het vinden van laadpalen: http://nl.chargemap.com
Ontwikkelaars zitten in de Elzas; vertaling vanuit het Frans naar het Nederlands is niet altijd goed.
Dat geldt ook over de compleetheid van de informatie. Het lijkt op een samenvoeging van de informatie die er nu al is met een beperkte mogelijkheid om naar een bepaald punt te navigeren (alleen via Google Maps).

Zij vragen gebruikers wel aanvullende informatie in te sturen. De ervaring leert dat zij die snel (binnen 24 uur) verwerken.
4 jaar en 200.000 km in Ampera I, 2 jaar Nissan Leaf en eind 2019 naar Ampera II


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Nieuwe App Chargemap

Berichtvr 21 feb 2014, 12:46

Er is wat mij betreft geen behoefte aan de zoveelste app die vol vuur van start gaat, veel liever één goede waardoor andere moeten volgen of verdwijnen als ze niets meer toevoegen.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline

christiaanjanssen

Vaste klant

  • Berichten: 112
  • Geregistreerd: do 05 sep 2013, 21:42
  • Woonplaats: 's-Hertogenbosch
  • km-stand: 53000
  • Lifetime: 19
  • Auto: Ampera-e

Re: Nieuwe App Chargemap

Berichtvr 21 feb 2014, 21:10

Helemaal mee eens. Ik vind het ook te gek voor woorden dat je met een auto met een dergelijke moderne techniek nog steeds verschillende Apps moeten gebruiken om een paal te vinden. Bovendien is het bij sommige aanbieders zo dat de website handig navigeert en de app een drama is.
Voor een goede app die up to date is met alle palen en beschikbaarheid informatie zou ik nog wel geld over hebben.
Liefst dan ook nog als onderdeel van TomTom voor iPhone.
4 jaar en 200.000 km in Ampera I, 2 jaar Nissan Leaf en eind 2019 naar Ampera II



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron