Het is nu zo 05 mei 2024, 11:56


Rijkswaterstaat Westraven

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Rijkswaterstaat Westraven

Berichtwo 15 okt 2014, 21:42

Rijkswaterstaat heeft op Westraven (dat kantoorpand dat zo raar trilde) twee dubbele laadpalen staan, achter de slagboom. Deze zijn alleen bestemd voor volledig elektrische auto's. :thumbdown:

De dichtsbijzijnde laadpaal is volgens de app bij de ANWB-wegenwacht, maar deze staat ook achter een hek. Van zowel Rijkswaterstaat als de ANWB zou je verwachten dat ze het stimuleren om zoveel mogelijk elektrisch te rijden, maar dat valt mee.

Nu wordt Transverium Westraven opgeknapt, maar ik zie nergens dat daar wel laadpalen komen. :?:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Rijkswaterstaat Westraven

Berichtwo 15 okt 2014, 22:06

Bij een laadpaal in Almere had ik dezelfde ervaring en dat gemeld aan oplaadpalen.nl dat die paal als openbaar laadpunt op hun app staat. Ze zouden er achteraan gaan.

Op zich vind ik het niet erg dat een laadpaal achter een slagboom staat (liever niet natuurlijk), maar als dat zo is moet die niet als vrij toegankelijke laadpaal in de apps staan. Dat zet gebruikers op het verkeerde been.

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast