Het is nu di 21 mei 2024, 21:40


Afschrijving VOLT

Alles over lease kosten, bijtelling (!), investeren, afschrijven, subsidies zoals MIA en Vamil, BTW enz.
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Aldebaran

Vaste klant

  • Berichten: 186
  • Geregistreerd: vr 26 okt 2012, 23:49
  • km-stand: 110000
  • Lifetime: 31
  • Auto: Ampera-e

Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 11:19

Ik ben mijn VOLT inmiddels al drie weken kwijt. Het kostenplaatje loopt aardig op met al die tanken benzine voor het vervangende vervoer!
Over de afschrijving van de VOLT in het eerste jaar zullen we het maar niet hebben. De VOLT staat inmiddels al drie weken stil.....en dat kost centen! Zie:

http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2188

Heel jammer dat ik momenteel niet meer in het forum pech en andere ongemakken kan posten. Kan het zijn dat er een sprake is van een technische storing? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat GM hier de hand in heeft :oops: om mij het zwijgen op te leggen.
Laatst bijgewerkt door Aldebaran op do 28 nov 2013, 11:58, in totaal 1 keer bewerkt.


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 11:42

Er is geen sprake van censuur op dit forum Ik wordt een beetje moe van dit soort stemmingmakerij. Als je problemen hebt met rechten, laat je het ons/mij weten. :x
Ik begrijp niet waarom je denkt dat je geen klachten mag posten. Er zijn genoeg voorbeelden dat dit gedaan wordt, lijkt me.

Je vraag is dus; kan het kloppen dat ik niet meer in het forum "Pech" kan posten?
Antwoord; nee, dat klopt niet. Ik heb meer klachten ontvangen over gewijzigde rechten. Ik probeer dit op te lossen.

Verder heel vervelend dat je problemen hebt met je Volt :thumbdown:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline
Avatar gebruiker

Aldebaran

Vaste klant

  • Berichten: 186
  • Geregistreerd: vr 26 okt 2012, 23:49
  • km-stand: 110000
  • Lifetime: 31
  • Auto: Ampera-e

Re: Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 12:03

Ivo schreef:Er is geen sprake van censuur op dit forum Ik wordt een beetje moe van dit soort stemmingmakerij. Als je problemen hebt met rechten, laat je het ons/mij weten. :x
Ik begrijp niet waarom je denkt dat je geen klachten mag posten. Er zijn genoeg voorbeelden dat dit gedaan wordt, lijkt me.

Je vraag is dus; kan het kloppen dat ik niet meer in het forum "Pech" kan posten?
Antwoord; nee, dat klopt niet. Ik heb meer klachten ontvangen over gewijzigde rechten. Ik probeer dit op te lossen.

Verder heel vervelend dat je problemen hebt met je Volt :thumbdown:


Ik heb mijn bericht aangepast en mijn 'complottheorie' verwijderd. Excuses hiervoor.......maar had toch zo maar gekund :silent: Het is begrijpelijk dat GM niet blij is met 'lastpakken' die de service en dienstverlening kritisch beoordelen. Wanneer ik vervolgens ineens niet meer kan posten, vind ik dat opvallend......maar je hebt gelijk......nog geen reden om het forum van censuur te betichten :oops: Nogmaals excuses.


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 12:35

De enige relatie met GM is dat Opel Nederland een sponsor is van dit forum. Maar we zijn niet afhankelijk.

Ik heb de rechtenkwestie aangepakt. Ik denk dat het nu goed staat. Ik heb namelijk het Techniek gedeelte zichtbaar gemaakt voor Gasten, zodat ze kunnen zien wat ze missen. Blijkt dat dat meer impact had dan ik dacht. Afijn, het zou nu moeten werken.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 12:38

Tijd voor een bakje koffie, of vriendjes worden op Linkedin.... en hoog tijd om een andere garage in overweging te nemen Aldebaran :silent:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline
Avatar gebruiker

Unit106

Moderator

  • Berichten: 1393
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:49
  • Woonplaats: Vlaardingen
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Re: Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 13:17

japio schreef:.... en hoog tijd om een andere garage in overweging te nemen Aldebaran :silent:

Hoog tijd dat we nou eindelijk eens serieus genomen worden door GM !!! Alleen hoe gaan we dit duidelijk maken aan GM?
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: Afschrijving VOLT

Berichtdo 28 nov 2013, 13:43

Samenwerken?
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.



Keer terug naar Financiële zaken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron