Het is nu di 21 mei 2024, 15:27


Opel Ampera 10000 euro goedkoper geworden in 2 maanden tijd?

Alles over lease kosten, bijtelling (!), investeren, afschrijven, subsidies zoals MIA en Vamil, BTW enz.
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Opel Ampera 10000 euro goedkoper geworden in 2 maanden t

Berichtma 17 maart 2014, 08:19

bartzuid schreef:Ik vind dit toch een behoorlijk bedrag en ben inmiddels juridisch advies aan het inwinnen. Iemand dezelfde ervaring?

Is het niet zo dat je op 23 december met je volle verstand en op de hoogte van alle informatie van dat moment je bereid bent geweest het bedrag te betalen dat je hebt betaald? En je het dus blijkbaar dat bedrag waard vond? Je hebt gekregen wat je hebt afgesproken tegen de prijs die je bent overeengekomen. Dat omstandigheden later veranderen, dat heeft hier in feite niets mee te maken.

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline

ralph1978

Vaste klant

  • Berichten: 121
  • Geregistreerd: ma 03 dec 2012, 22:40
  • Woonplaats: zuid-limburg
  • km-stand: 31000
  • Lifetime: 54
  • Auto: Ampera-e

Re: Opel Ampera 10000 euro goedkoper geworden in 2 maanden t

Berichtvr 11 apr 2014, 23:35

Kom op, er is toch echt bijna niemand die op dit moment voor de volle prijs deze auto koopt. Natuurlijk kan je 5000 a 10.000 korting krijgen hierop. Vooral als je aan het eind van het jaar nog de deal sluit. Want de meeste mensen komen aan het begin van het jaar. En de dealer weet aan het einde van het jaar ook precies hoeveel korting hij krijgt op al zijn auto,s dat ligt nml aan de jaar afname. Maar goed, ik ken zelfs iemand. Een vriend van mij die voor een veel te duur huis de vraagprijs betaalde. Achteraf vond hij het heel dom. Zo neem je soms nu eenmaal heel domme beslissingen als je je van te voren niet goed informeerd en dan kan je achter heel moeilijk geld terug krijgen.


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Opel Ampera 10000 euro goedkoper geworden in 2 maanden t

Berichtza 12 apr 2014, 12:29

Ik ken dealers die nog Ampera's van bouwjaar 2012 met een kenteken van december 2013 in de showroom hebben staan. Gaan met 0% bijtelling de deur uit. Ik ben benieuwd naar de korting die erop zit.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Vorige

Keer terug naar Financiële zaken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast