vr 07 nov 2014, 13:55
Natuurlijk Poul, het is ook kort door de bocht, dat mag duidelijk zijn.
Maar het "voordeel" in bijtelling is wel weg, want zelfs als de catalogus prijzen van plug-inn hybrides iets zakken (is nu al zo). Dan zal dat nog niet zo veel zijn dat het een prijsverschil in aanschaf opheft;
Voorbeeld
Golf GTE plug in in 2016 ± € 38.000,- x 15% = € 5700,-
Knappe Golf diesel met lage uitstoot € € 28.500,- x 21% = € 5985,-
Wat zakelijk betreft zie ik alleen vol elektrisch nog als interessant, maar vaak is dat i.v.m. beperkte actieradius geen optie.
Beter rijk te leven dan rijk te sterven.
Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, 19"225/40 zafira velgen
Van 12-2012, gekocht 08-2014 met 72.000km liftime toen 4,3 nu ruim 120k 3.1, laatste 20k 1,6