Alex schreef:Ja, het is de doodssteek. Alhoewel de meeste 2017-leveringen gewoon op 31 december 2016 een kenteken krijgen.
Nee, als het de doodssteek is, dat op zich niet erg. Er komen genoeg EV-alternatieven. De rest is gesjoemel.
een volt of ampera is geen gesjoemel een prius plugin ook niet ( al kom je naar minder ver mee )
naast de sjoemel software misbruiken ( ook sjoemelen?
) veel zakelijke rijders de plugins.
al zie ik er toch ook best veel aan de laadpaal staan.
gewoon een registratie systeem had dat verkomen welke al gedeeltelijk in gebruik is men hoeft alleen ene verplichte jaarlijke kms doorgifte in te voeren ( met boete - lees hoge bijtelling ineens - natuurlijk als men daar mee sjoemelt haha )
veel mensen hebben maar 1 auto en daarvoor is zelfs een 400km ev niet voldoende
gross van de mesnen hebben zo iets van als ik niet vandaag naar parijs kan vertrekken en daar aan kan komen zonder te stoppen ( benzine kan dat ) vinden ze de EV niet rieel.
en dat snap ik heel goed.
daarvoor is een auto met een redelijke range en een kleine range extender juist een goede tussenweg totdat we een 1000km of meer ev hebben.( welke ook in de winter nog 500km haalt )
waarbij snelladen geen zin heeft want de hoeveelheid die daar in moet is niet rieel ( om het nog snel te noemen dan )
de auto fabrikanten hebben jaren veel geld ingezet op plugins en NL vind het blijkbaar nu noodzakelijk deze helemaal door te maken!
daar gaat je ontwikkeling dan.
want de EV verkoop zal zeker flink inzakken hoor men gaat gewoon terug naar 22% bijtelling.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.