zo 30 okt 2016, 23:18
japio schreef:Alex schreef:Mijn mening mag je hebben. http://www.dutchtrafficconsult.nl/2016/ ... mme-meter/
Het komt overigens weer eens iets te vroeg. Pas in de loop van 2017 komen de eerste auto's met een serieus grotere range dan 200 echte kilometers.
Een doodlopende gedachtegang want een thuis geladen km kost ca 4 cent, het duurt jaren voor de investering in de techniek om 'autostroom' te bemeteren is terugverdiend.
zo 30 okt 2016, 23:34
zo 30 okt 2016, 23:36
HenryAmpera schreef:Bijtelling?? Dat ken/heb ik niet...
ma 31 okt 2016, 00:01
ma 31 okt 2016, 00:11
HenryAmpera schreef:Voorlopig gaat de Ampera de deur nog niet uit, wat er daarna voor in de plaats komt, geen idee...
Misschien een 2e hands Leaf/Zoë/i3, maar dan met een grotere accu...
ma 31 okt 2016, 00:24
gl640 schreef:het is nu net zo aantrekkelijk
het blijft zoals nu 4% dus geen verschil.
ma 31 okt 2016, 09:14
PeterB schreef:Ik ga in maart naar de 22% helaas.
ma 31 okt 2016, 09:44
PeterB schreef:gl640 schreef:het is nu net zo aantrekkelijk
het blijft zoals nu 4% dus geen verschil.
Ik ga in maart naar de 22% helaas.
ma 31 okt 2016, 10:26
ma 31 okt 2016, 12:39
gl640 schreef:en dat hoeft ook niet want vele van deze zakelijk rijders hebben voor veel geld een lader thuis laten plaatsen zodat hun thuis geladen stroom met de zaak kan worden verrekend
die laders kunnen veeeeeeel goedkoper en dat samen met 1 x in het jaar verplichte km doorgifte via de garage kan je de bijtelling op baseren
iemand die veel EV rijd minder telling en iemand die veel op benzine rijd meer bijtelling.