Het is nu zo 05 mei 2024, 10:55


Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?

Alles over lease kosten, bijtelling (!), investeren, afschrijven, subsidies zoals MIA en Vamil, BTW enz.
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Kiwi

Bekende

  • Berichten: 82
  • Geregistreerd: vr 02 aug 2013, 10:23
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 2500
  • Lifetime: 17
  • Auto: Ampera-e

Re: Afgeleverd en wat vragen

Berichtza 24 aug 2013, 22:35

wzonneveld schreef:Bij Abswoude te Noordwijk 1500,- afleverkosten betaald. Geen bloemetje voor de vrouw gehad (ze was met me meegegaan), geen wijn, geen hesje, helemaal niets. :cry:


1500 EUR?! tja, heb dat bedrag ook vaker voorbij zien komen.
Heb deze week m'n Volt opgehaald en 1200 EUR betaald. Later heb ik ook nog even om opheldering gevraagd 'waarom 1200 EUR?!'
Naast het standaard antwoord van poetsen, volle tank enzo, kwam een wel aardig antwoord: 'de kosten zijn hoger ivm de verschepingskosten uit Amerika. Deze kosten mogen uit de catalogus prijs gehouden worden en daarom is dat zo gedaan.' Dan weet je nog niet of dat klopt, maar het gaf mij een redelijke verklaring.


Offline
Avatar gebruiker

Unit106

Moderator

  • Berichten: 1393
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:49
  • Woonplaats: Vlaardingen
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Re: Afgeleverd en wat vragen

Berichtzo 25 aug 2013, 00:21

Kiwi schreef:Heb deze week m'n Volt opgehaald en 1200 EUR betaald. Later heb ik ook nog even om opheldering gevraagd 'waarom 1200 EUR?!'

Heb 2 onderwerpen samen gevoegd; de discussie ging bij beide over wat wel en wat niet inbegrepen is bij de aflevering van de auto. Zie het begin wat dit onderwerp dus voor de eerdere discussie.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden


Vorige

Keer terug naar Financiële zaken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron