vr 02 feb 2018, 14:59
Inderdaad. Ben er nog niet precies achter wanneer wel en wanneer niet, maar het is er wel. Te veel / te vaak is overigens ook niet goed, lijkt me.sigmasailor schreef: Vertraagt de auto harder zal er toch wel een lampje gaan branden? Heeft onze wetgever vast wel voor gezorgd.
vr 02 feb 2018, 16:14
sigmasailor schreef:Vertraagt de auto harder zal er toch wel een lampje gaan branden? Heeft onze wetgever vast wel voor gezorgd.
vr 02 feb 2018, 17:11
vr 02 feb 2018, 17:28
Ferry34 schreef:Je weetdat een ampera ook met 1 pedaal te rijden is? Een tesla ook trouwens, alsdus een tesla rijder die me aansprak.
Ik rem bijna nooit, alleen om m in zn achteruit te zetten
Ikzelf sprak n tesla model S 85 dual engine aan en die vertelde dat zijn actieradius op 300 km lag.
Dat verbaasde me nogal, ik vond dat nogal matig voor een 85 kw auto, maar hij verklaarde op de snelweg gewoon 140 te rijden.
Een amsterdamse taxichauffeur die n nieuwe hyundai ionic had, vertelde dat zijn actieradius op 170-190 km lag als hij volgeladen was.
Dat is echt niet best zeg.
vr 02 feb 2018, 19:06
Anko schreef:.... Ben er nog niet precies achter wanneer wel en wanneer niet, maar het is er wel. Te veel / te vaak is overigens ook niet goed, lijkt me.
vr 02 feb 2018, 20:35
vr 02 feb 2018, 22:12
japio schreef:Mijn Ampera rijdt gewoon door als ik de rem niet gebruik... De Kangoo stopt, zonder te remmen en je kunt zelfs uitstappen terwijl de versnelling in D staat, perfect voor de postbode (werkt natuurlijk niet op een helling )
Actieradius is120km met 22kWh, best OK, actieradius van 190 voor een ioniq lijkt mij prima, er is geen taxichauffeur die 5 uur aaneengesloten rijdt.
vr 02 feb 2018, 22:38
wo 04 apr 2018, 20:50
wo 04 apr 2018, 21:10