Switch to full style
Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
Plaats een reactie

Nieuwe eigenaren Ampera-e

do 07 sep 2017, 11:08

De eerste Ampera-e's worden daadwerkelijk uitgeleverd op dit moment.

Op LinkedIn zie ik in ieder geval 2 gevallen en Jeroen hier op het forum maakt 3.

Ik ben benieuwd :idea:

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

do 07 sep 2017, 14:42

Ivo schreef:De eerste Ampera-e's worden daadwerkelijk uitgeleverd op dit moment.

Ik zie nu af en toe een rode Ampera-e staan bij de test opstelling van ABB snelladers in Eindhoven (op de HTC). Mooie kleur voor de Ampere-e trouwens. En goed te weten dat ze werken met de snelladers van ABB want de accu was vol toen ik keek (375km bereik geloof ik)

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

do 07 sep 2017, 18:26

Leverdatum zaterdag 30 september!
'n Rode. Blij met bovenstaande, eerste, positieve beoordeling van die kleur.

P.S. Waarom wordt je een "newbie"genoemd, als je al meer dan 5 jaar lid van het forum bent?

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

do 07 sep 2017, 21:17

Levering al 2x uitgesteld, van volgende week inmiddels naar 10 november. Nog even geduld dus... (had de keus uit 1 kleur: blauw, naast de tinten grijs en wit)

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

do 07 sep 2017, 23:09

e-head schreef:P.S. Waarom wordt je een "newbie"genoemd, als je al meer dan 5 jaar lid van het forum bent?

Dat hangt af van het aantal Posts dat je hebt geplaatst, niet van de datum registratie. Iemand die minder dan -x- post heeft geplaatst, is in de beleving van de andere leden een 'nieuweling'. Als je geen of een beperkte inbreng levert (wat overigens geen enkele indicatie geeft van de waarde van de inbreng voor de andere leden), hebben de andere leden je nog niet of nauwelijks leren kennen. Vandaar.

Groeten,
Poul

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

vr 08 sep 2017, 12:10

e-head schreef:P.S. Waarom wordt je een "newbie"genoemd, als je al meer dan 5 jaar lid van het forum bent?

Welkom!! :P :P

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

za 09 sep 2017, 10:56

@Poul: dank, helder.
@HenryAmpera: dank voor (hernieuwd) welkom!

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

vr 22 sep 2017, 10:09

e-head schreef:Leverdatum zaterdag 30 september!
'n Rode. Blij met bovenstaande, eerste, positieve beoordeling van die kleur.

De mijne gaat ook rood worden!

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

za 30 sep 2017, 12:31

Levering is helaas uitgesteld, maar gelukkig maar een paar dagen.
Auto is in NL, kenteken is gisteren aangevraagd.
Levering wordt nu a.s. vrijdag 6 oktober. Dat ene weekje kan ik nog wel wachten .... .

Re: Nieuwe eigenaren Ampera-e

za 30 sep 2017, 12:35

Dit bericht zojuist verplaatst naar een nieuw onderwerp onder Ampera-e forum algemeen.

En omdat het chassisnummer bekend is, kreeg ik al een uitnodiging om te registreren in Opel OnStar.
Kan nu zien waar de auto staat (bij de dealer uiteraard) en de laadstatus, wifi-instellingen etc. Toch leuk, van een nog niet geleverde auto ;)
Plaats een reactie