Het is nu vr 29 maart 2024, 12:57


aantal geleverde ampera e

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtza 18 nov 2017, 02:10

rob313 schreef:Denk dat het allemaal wel mee zal vallen met outlander in 3,5 jaar niets gehad op een beurtje na.
Software update niet gehad, dus zoveel wordt er niet ontwikkeld.


Zegt de term patch tuesday jou iets? Daarin schuilt het wezenlijke verschil tussen made in Japan en made in the USA.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline
Avatar gebruiker

Anko

Stamgast

  • Berichten: 476
  • Geregistreerd: di 19 feb 2013, 20:58
  • Woonplaats: Montfoort
  • km-stand: 10500
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtza 18 nov 2017, 15:54

e-head schreef:Ik was dus vooral benieuwd of jij wel gewoon op je levering zult wachten? Ik voorspel in ieder geval, dat áls je de Ampera-e krijgt, je er heel tevreden over zult zijn!
Voorlopig zie ik geen enkele aanleiding om mijn order te annuleren :D En begin januari komt met rasse schreden dichterbij :thumbup:

Ik lees regelmatig mee op het Amerikaanse Bolt forum. En natuurlijk staat het daar bol van de mishaps, tegenvallertjes, 'gevalletjes stomme pech' en wat al niet meer. Maar over de grote lijn lijken mensen toch wel heel erg tevreden met hun auto. Dus ik zie het vol vertrouwen tegemoet.

Ik voel de reacties al aankomen: 'Dat zijn Amerikanen. Die hebben lagere verwachtingen.". Het zal wel ;-)


Offline

Timmertje

Vaste klant

  • Berichten: 179
  • Geregistreerd: vr 02 jun 2017, 16:38
  • Woonplaats: Heerewaarden
  • km-stand: 106590
  • Lifetime: 13
  • Auto: Ampera

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtza 18 nov 2017, 18:20

Anko schreef:Ik lees regelmatig mee op het Amerikaanse Bolt forum. En natuurlijk staat het daar bol van de mishaps, tegenvallertjes, 'gevalletjes stomme pech' en wat al niet meer. Maar over de grote lijn lijken mensen toch wel heel erg tevreden met hun auto. Dus ik zie het vol vertrouwen tegemoet.

Ik voel de reacties al aankomen: 'Dat zijn Amerikanen. Die hebben lagere verwachtingen.". Het zal wel ;-)

Heb het idee (mijn mening) dat het daar liefhebbers zijn. Geld ook met het Volt forum. Liefhebbers.
Hier op dit forum vind ik weinig liefhebbers. Tis hier meer een forum voor de zakelijke lieden. Zelfde als het outlander forum in NL.


Offline
Avatar gebruiker

FrankS1966

Bekende

  • Berichten: 67
  • Geregistreerd: vr 22 sep 2017, 11:55
  • Woonplaats: Helmond
  • km-stand: 33000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtzo 19 nov 2017, 11:47

Amerikanen hebben in het algemeen juist hoge verwachtingen en zetten de geleverde kwaliteit af tegen de prijs. Juist daarom wordt vaak alles wat verkeerd zit, of men denkt dat althans, gemeld.


Offline

tofelec

Stamgast

  • Berichten: 386
  • Geregistreerd: vr 15 jul 2016, 19:35
  • km-stand: 100027
  • Lifetime: 12
  • Auto: Ampera

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtzo 19 nov 2017, 14:29

Timmertje schreef:Heb het idee (mijn mening) dat het daar liefhebbers zijn. Geld ook met het Volt forum. Liefhebbers.
Hier op dit forum vind ik weinig liefhebbers. Tis hier meer een forum voor de zakelijke lieden. Zelfde als het outlander forum in NL.

:thumbup: zelfde gevoel


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtzo 19 nov 2017, 17:01

Timmertje schreef:Hier op dit forum vind ik weinig liefhebbers. Tis hier meer een forum voor de zakelijke lieden. Zelfde als het outlander forum in NL.

Elektrisch rijden is vooral fiscaal gestimuleerd, dus zakelijk. Liefhebbers ken ik hier genoeg, maar de meeste EV-liefhebbers zijn al overstapt op volledig elektrisch.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtma 20 nov 2017, 13:48

Timmertje schreef:Hier op dit forum vind ik weinig liefhebbers. Tis hier meer een forum voor de zakelijke lieden. Zelfde als het outlander forum in NL.


De auto is niet met passie ontworpen en de Outlander PHEV is de overtreffende trap dus liefhebbers zul je ook niet snel vinden. Nu alle fiscale voordelen hier zijn weggevallen is de markt voor nieuwe exemplaren volledig stilgevallen, de liefde was kennelijk niet onvoorwaardelijk.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline
Avatar gebruiker

DerOpelmann

Newbie

  • Berichten: 45
  • Geregistreerd: di 21 nov 2017, 09:48
  • km-stand: 30000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtdi 21 nov 2017, 09:57

Na een tijdje meelezen eindelijk een account aangemaakt! Gisteren contact gehad met mijn dealer over de levering van de Ampera-e.
De Ampera-e heb ik in juni besteld gisteren kreeg ik twee opties van de dealer. Kiezen voor een grijze terwijl ik een zwarte heb besteld en dan kan ik in januari rijden. Andere optie was wachten op een zwarte, levertijd is dan onbekend en ik moet 5000,- bijbetalen :shock:

Ik heb vriendelijk aangegeven dat ik graag wacht op een zwarte maar geen 5000,-ga bijbetalen. :wave: Nu afwachten!


Offline
Avatar gebruiker

boeuf

Harde kern

  • Berichten: 516
  • Geregistreerd: di 15 mei 2012, 17:04
  • Woonplaats: Leiden
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtwo 22 nov 2017, 09:42

Europese leveringen lijken behoorlijk in te kakken, zie koploper Noorwegen:

Afbeelding
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader


Offline
Avatar gebruiker

volt-NL

Stamgast

  • Berichten: 332
  • Geregistreerd: vr 08 jun 2012, 14:42
  • Woonplaats: Eindhoven
  • km-stand: 20000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: aantal geleverde ampera e

Berichtwo 22 nov 2017, 12:46

Gisteren met de dealer gepraat. Hij wou officieel nog niks zeggen maar zijn antwoord op mijn vraag of de leveringen nu naar hogere aantallen gaan met de laatste prijs verhoging zij hij: "Nu de kogel door de kerk is..." en "ik zie dingen in ons systeem die er op wijzen dat ...". Allemaal erg vaag, maar ik vermoed dat met de PSA overname van Opel er in eerste instantie maar een beperkt aantal auto's geleverd zou worden. En dat er nu nieuwe afspraken gemaakt zijn voor meer leveringen.... tegen een hogere prijs.
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt


VorigeVolgende

Keer terug naar Ampera-e forum algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten