Het is nu vr 29 maart 2024, 14:48


Verzekering specifiek voor Ampera E

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Anko

Stamgast

  • Berichten: 476
  • Geregistreerd: di 19 feb 2013, 20:58
  • Woonplaats: Montfoort
  • km-stand: 10500
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Verzekering specifiek voor Ampera E

Berichtza 14 okt 2017, 09:58

Ben benieuwd of iemand (al) een goede deal heeft gevonden voor een verzekering voor zijn Ampera E.

Voor mijn Outlander PHEV heb ik een speciale verzekering die toch wel erg gunstig lijkt te zijn. Feitelijk is het een kopie van de specifieke Ampera / Volt verzekering die indertijd door Willy Baltussen is opgezet (in samenwerking met dit forum?). Op mijn verzoek heeft hij in 2013 ook een Outlander PHEV verzekering in het leven geroepen, inclusief "bijtellingverzekering". Willy is inmiddels weg bij Verheijen-Wanroij, maar ik heb evengoed de vraag bij ze neergelegd of ze iets soortgelijks voor de vol elektrische Ampera E kunnen doen. Ze hebben de vraag inmiddels doorgezet naar hun intermediair / verzekeraar, maar ik heb hier nog geen terug koppeling over gehad. Vandaar dat ik me ondertussen af vroeg waar anderen hun Ampera E's onder brengen.


Offline
Avatar gebruiker

sigmasailor

Vaste klant

  • Berichten: 126
  • Geregistreerd: ma 02 jan 2017, 11:20
  • km-stand: 80000
  • Lifetime: 55
  • Auto: Volt

Re: Verzekering specifiek voor Ampera E

Berichtza 14 okt 2017, 16:58

Ja, bij de Waerdsche (zelfde als de 'willy' verzekering voor de PHEV). En nu weer zoeken voor de volgende; de Opel gaat niet door.
Heb nu nog een Mitsubishi Outlander PHEV (sinds november 2013) met zo'n 85k ervaring. Blauwe Ampera E (af)besteld. Nu een Leaf 2 besteld.



Keer terug naar Ampera-e forum algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron