Mijn reactie heeft vooral met 'dooie mussen' in relatie 'tot blij maken met' te maken
.
Totaal gebrek aan communicatie. Eind september bevestigen dat de auto 13/10 geleverd zal worden. Als je dan op 7/10 vraagt of ze al betaald willen worden te horen krijgen dat het 'waarschijnlijk' eind november wordt.
Overigens treft de dealer geen blaam; deze komt op het conto van de importeur. Diezelfde dealer deed ook niet echt moeilijk over de order annuleren. Wist waarschijnlijk al af van de 5k prijsverhoging?
Zo jammer dit allemaal; ik denk dat ze er alleen dit jaar al 1000 (meervoud?) hadden kunnen verkopen. Ik ben reuze benieuwd hoe dit verder gaat. Het zal ook erg de moeite waard zijn personeel goed op te leiden voor die 100 (?) die er dit jaar in NL rondrijden. Je zal er maar wat mee krijgen.......
P.S.: ff gecheckt: op 5 mei kreeg ik de VIN.
Heb nu nog een Mitsubishi Outlander PHEV (sinds november 2013) met zo'n 85k ervaring. Blauwe Ampera E (af)besteld. Nu een Leaf 2 besteld.