Het is nu vr 29 maart 2024, 07:20


Ervaringen met KeyPass

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

rkkoop

Newbie

  • Berichten: 2
  • Geregistreerd: di 14 aug 2012, 10:50
  • Woonplaats: Almere
  • km-stand: 28412
  • Lifetime: 39
  • Auto: Bolt

Re: Ervaringen met KeyPass

Berichtza 24 nov 2018, 12:02

Bij mij lukte het ook niet te koppelen met KeyPass. Onstar gaf de tip het eens te proberen op een andere plaats dan waar je normaal dit soort dingen doet thuis of op werk. Ik probeerde het in Rotterdam nadat ik eerst de locatie liet zoeken in de app. Floep het werkte in een keer. Ook bij een collega met de zelfde problemen met z'n Iphone.


Offline

herrie_abbink

Newbie

  • Berichten: 15
  • Geregistreerd: ma 23 dec 2019, 10:02
  • km-stand: 25000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Ervaringen met KeyPass

Berichtvr 15 mei 2020, 17:36

Na veel gepruts eindelijk de QR code van KeyPass kunnen scannen vanuit de MyChevrolet app (ik heb geen OnStar abonnement). Maar op het scherm waar Setup finished staat kan ik geen Device Name invoeren. Ik kan wel basale data van mijn Ampera-a zien maar niet op afstand bedienen met Key Fob. Iemand enig idee?


Offline

Roos

Vaste klant

  • Berichten: 134
  • Geregistreerd: za 27 jun 2020, 21:58
  • km-stand: 25000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Ervaringen met KeyPass

Berichtza 04 jul 2020, 11:19

Beste Herrie,

In welk scherm verschijnt die QR code? Ondanks dat ook de dealer zegt dat Keypass niet meer werkt, geef ik niet zo snel op, etc.
Alvast bedankt voor je reactie!

herrie_abbink schreef:Na veel gepruts eindelijk de QR code van KeyPass kunnen scannen vanuit de MyChevrolet app (ik heb geen OnStar abonnement). Maar op het scherm waar Setup finished staat kan ik geen Device Name invoeren. Ik kan wel basale data van mijn Ampera-a zien maar niet op afstand bedienen met Key Fob. Iemand enig idee?


Offline

PaulLelystad

Newbie

  • Berichten: 1
  • Geregistreerd: zo 05 jul 2020, 17:12
  • km-stand: 215
  • Lifetime: 10
  • Auto: Ampera-e

Re: Ervaringen met KeyPass

Berichtzo 05 jul 2020, 17:26

Gisteren onze Ampera-e opgehaald. Ik kom van Land Rover naar Opel omdat ik veel minder rij dan voorheen... Is wel een behoorlijke stap.
Nu heb ik de MyOpel app op mijn Iphone geinstaleerd en voortuig ingevoerd.
Mij is niet helemaal duiudelijk hoe ik nu verbinding moet maken met KeyPass.. want ik zie geen scancode of zoiets.
Wie kan mij helpen?


Offline

herrie_abbink

Newbie

  • Berichten: 15
  • Geregistreerd: ma 23 dec 2019, 10:02
  • km-stand: 25000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Ervaringen met KeyPass

Berichtwo 08 jul 2020, 16:35

Roos schreef:Beste Herrie,

In welk scherm verschijnt die QR code? Ondanks dat ook de dealer zegt dat Keypass niet meer werkt, geef ik niet zo snel op, etc.
Alvast bedankt voor je reactie!

herrie_abbink schreef:Na veel gepruts eindelijk de QR code van KeyPass kunnen scannen vanuit de MyChevrolet app (ik heb geen OnStar abonnement). Maar op het scherm waar Setup finished staat kan ik geen Device Name invoeren. Ik kan wel basale data van mijn Ampera-a zien maar niet op afstand bedienen met Key Fob. Iemand enig idee?


QR code verschijnt op het display in de middenconsole, dat werkt probleemloos na tot stand brengen van de bluetooth koppeling. In de app kom ik dan helaas niet verder ondanks meerdere nieuwe pogingen.


Offline

Roos

Vaste klant

  • Berichten: 134
  • Geregistreerd: za 27 jun 2020, 21:58
  • km-stand: 25000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Ervaringen met KeyPass

Berichtdo 09 jul 2020, 10:27

Bedankt voor je snelle reactie Herrie, ik bedoelde met welk scherm.... de middenconsole in welke positie? Dus instellingen pagina, home, radio....of bij keypass pagina? Ik heb het inmiddels tig-keer geprobeerd, met 2 verschillende android telefoontjes, eerst via bluetooth gekoppeld, maar er komt geen QR code.....in ieder geval niet in instellingen, home, en keylink scherm.....


Vorige

Keer terug naar Ampera-e forum algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten

cron