Switch to full style
Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
Plaats een reactie

Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 16:16

De titel verraad het eigenlijk al: heeft iemand een manier gevonden om er voor te zorgen dat de lichten niet saangaan wanneer je voor voorverwarmen kiest?

Ik zit er op te wachten dat 'de beveiliging mij belt omdat ik vergeten ben mijn lichten uit te doen' :sick:

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 18:32

Bij de oude Ampera was dit ook al zo, ik vermoed dat het bij de nieuwe ook niet aangepast kan worden

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 18:35

Anko schreef:De titel verraad het eigenlijk al: heeft iemand een manier gevonden om er voor te zorgen dat de lichten niet aangaan wanneer je voor voorverwarmen kiest?

Bij de ouwe trouwe Volt stuurde je dit met de hendel voor de verlichting: op Auto ging de verlichting bij voorverwarmen aan, bij geforceerd dimlicht (wat ik altijd had aanstaan) bleef de verlichting bij voorverwarmen uit. Wie weet dat dit bij de e nog steeds zo is :mrgreen:

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 18:44

boeuf schreef:
Anko schreef:De titel verraad het eigenlijk al: heeft iemand een manier gevonden om er voor te zorgen dat de lichten niet aangaan wanneer je voor voorverwarmen kiest?

Bij de ouwe trouwe Volt stuurde je dit met de hendel voor de verlichting: op Auto ging de verlichting bij voorverwarmen aan, bij geforceerd dimlicht (wat ik altijd had aanstaan) bleef de verlichting bij voorverwarmen uit. Wie weet dat dit bij de e nog steeds zo is :mrgreen:
Thanks. Zal zeker proberen.

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 19:55

Anko schreef:Ik zit er op te wachten dat 'de beveiliging mij belt omdat ik vergeten ben mijn lichten uit te doen' :sick:

Mijn buren weten inmiddels hoe het werkt......

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 20:42

Alex schreef:Mijn buren weten inmiddels hoe het werkt......
Noouit gerealiseerd dat de Volt / Ampera dat ook had. 't Zal hier ook niet lang duren. En anders liggen die meestal allemaal nog op één oor wanneer ik aan het voorverwarmen ben. Maar op mijn werk zijn er heb ik wel heel veel buren. En daar zijn er meestal wel een paar van wakker. En voordat die het allemaal door hebben ... :lol:

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 21:05

Anko schreef:En voordat die het allemaal door hebben ... :lol:

Als zij weer eens moeten krabben en jij zonder jas in je warme auto stapt, hebben ze het snel genoeg door. :wave: :lol:

Re: Licht aan bij voorverwarmen

di 09 jan 2018, 21:41

Alex schreef:Als zij weer eens moeten krabben en jij zonder jas in je warme auto stapt, hebben ze het snel genoeg door. :wave: :lol:
:lol:

Re: Licht aan bij voorverwarmen

wo 10 jan 2018, 16:46

Zojuist vanachter het raam mijn kachel aangezet, met de verlichtingschakelaar op Aan in plaats van Auto. Knipperlichtjes gingen even aan, maar geen lampen. Nu maar hopen dat hij zo dadelijk warm is ....

Edit - Ja, hoor.

Bedankt voor de tip, heren.
Plaats een reactie