Het is nu vr 29 maart 2024, 06:44


Melding "Android Auto Bijwerken"

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Anko

Stamgast

  • Berichten: 476
  • Geregistreerd: di 19 feb 2013, 20:58
  • Woonplaats: Montfoort
  • km-stand: 10500
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Melding "Android Auto Bijwerken"

Berichtma 29 jan 2018, 15:06

Sinds een dag of 3 stopt bij elke rit na een minuut of 5 of 10 de muziek. Als ik dan naar het audio scherm ga, zie ik dat de Source van DAB is overgeschakeld naar AA en in het deel van het scherm waar je normaal info ziet over de bron of het afgespeelde nummer staat "Android Auto Bijwerken" met een pauze knop (rondje met twee verticale balkjes er in ) er onder. Daar weer onder zie je zo'n typische media tijdbalkje, met vooruit en achteruit knopjes er bij.

Pauze knopje doet niets. Andere knopjes ook niet. Als ik als bron weer DAB kies, blijft hij verder op DAB staan. Enig idee wat dat kan zijn? Was er eerst nooit, nu is het er steeds.


Offline

sarion

Bekende

  • Berichten: 64
  • Geregistreerd: vr 24 nov 2017, 11:52
  • km-stand: 10000
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Melding "Android Auto Bijwerken"

Berichtma 29 jan 2018, 16:54

Sinds 17 januari staat er een nieuwe Android Auto versie (APK) op internet. Misschien heeft het daar mee te maken? Heb je de nieuwe versie al?

Vandaag rondgereden en DAB radio geluisterd, terwij ik met Android Auto / Waze navigeerde. Bij mij geen vreemd gedrag waargenomen. Ik heb de nieuwe versie van Android Auto (2.9.5749).


Offline
Avatar gebruiker

Anko

Stamgast

  • Berichten: 476
  • Geregistreerd: di 19 feb 2013, 20:58
  • Woonplaats: Montfoort
  • km-stand: 10500
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Melding "Android Auto Bijwerken"

Berichtma 29 jan 2018, 18:46

Ja, ik had ook al de nieuwste versie. Heel toevallig een dag nadat hij uitkwam gekeken en gelijk geinstalleerd. Had vanmorgen ook al even gekeken of er toevallig een nóg nieuwere vrsie was. Maar niet dus. Wat je altijd zult zien: vanmiddag deed hij het niet (of juist wel, hoe je het maar wil bekijken) :roll:


Offline
Avatar gebruiker

Anko

Stamgast

  • Berichten: 476
  • Geregistreerd: di 19 feb 2013, 20:58
  • Woonplaats: Montfoort
  • km-stand: 10500
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Melding "Android Auto Bijwerken"

Berichtdi 30 jan 2018, 08:52

Ik denk dat ik, voor een deel althans, begrijp wat de van het verschijnsel was.

Af en toe springt de headunit spontaan over naar Android Auto als audio bron (dat deel begrijp ik nog niet, maar het was me al wel vaker opgevallen). Nu had ik mijn telefoon opnieuw opgestart en nog niet weer een audio speler actief gehad. Zodra de headunit weer overstapte op AA als audio bron viel er dus niets af te spelen. En kwam die melding er voor in de plaats.


Offline

Pdominicus

Newbie

  • Berichten: 33
  • Geregistreerd: zo 30 dec 2012, 01:15
  • km-stand: 50
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Melding "Android Auto Bijwerken"

Berichtwo 31 jan 2018, 11:42

Anko schreef:Ik denk dat ik, voor een deel althans, begrijp wat de van het verschijnsel was.

Af en toe springt de headunit spontaan over naar Android Auto als audio bron (dat deel begrijp ik nog niet, maar het was me al wel vaker opgevallen). Nu had ik mijn telefoon opnieuw opgestart en nog niet weer een audio speler actief gehad. Zodra de headunit weer overstapte op AA als audio bron viel er dus niets af te spelen. En kwam die melding er voor in de plaats.


Misschien moet je autostart USB uitzetten als je dat nog niet gedaan hebt. Misschien is dit de veroorzaker.
Ampera-e groentje :mrgreen:


Offline
Avatar gebruiker

Anko

Stamgast

  • Berichten: 476
  • Geregistreerd: di 19 feb 2013, 20:58
  • Woonplaats: Montfoort
  • km-stand: 10500
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Melding "Android Auto Bijwerken"

Berichtwo 31 jan 2018, 11:44

Pdominicus schreef:Misschien moet je autostart USB uitzetten als je dat nog niet gedaan hebt. Misschien is dit de veroorzaker.
Goed idee, zal eens proberen.



Keer terug naar Ampera-e forum algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

cron