Herkenbaar. Moeilijk een % aan te knopen maar mijn gevoel is zo'n 10-20% vd gevallen.
Ik omzeil het door voor het connecten de route in mijn Waze te gooien. Maar ja dat zal niet voor iedereen praktisch zijn en ook niet het streven van AA.
Overigens lach ik mij vaak rot (of erger mij rot, afhankelijk van de bui) over het soepsooitje wat AA maakt van de voice commands rondom bellen, spotify of whatsapp dictatie.
Bellen/Spotify:
Afhankelijk van je taal instellingen: bij Engels begrijpt ze niets van 80% van mijn telefoonboek.
Of ze vraagt "mobile of zack-uh-li-jik" (bedoelt dus zakelijk) en begrijpt vervolgens keer op keer mijn antwoord niet, hoe ik het ook probeer uit spreken. Switchen naar NL levert het voordeel van betere naamsherkenning maar dan begrijpt ze zeg 50% van de "speel (engelse) naam band/nummer" weer niet. Het is nog allemaal in ontwikkeling maar heb goeie hoop dat het beter wordt de komende jaren.
En echt rofl
als je whatsapp berichten laat oplezen:
"Dit is het bericht: .. bladiebla... Hand voor gezicht huidtype 1-2 vrouwelijke context tranen van geluk partypopper".
Oftewel: ze beschrijft de emoticons letterlijk waardoor wij voor de grap 20 emoticons gingen sturen die ze vervolgens geduldig allemaal oplas. Kostelijk.
T