Switch to full style
Huren (of beter nog, lenen) is het nieuwe kopen.
Gesloten onderwerp

Thule dakdragers te leen

ma 09 jan 2017, 23:52

Ik heb in 2012 een setje Thule dakdragers met de mooie Wingbar aangeschaft. Ik gebruik ze een paar keer per jaar. Tussendoor mag je ze komen lenen. Tegenprestatie: neem van je reisbestemming een lekker streekproduct mee.

Eventueel kunnen bijpassende fietsendragers worden geleend.

Ik woon in Amersfoort, lekker centraal.

Re: Thule dakdragers te leen

wo 01 feb 2017, 17:18

Mooie actie Alex.

Ik doe met je mee: ook de mijne zijn te leen voor een streekproduct. Ik woon op de Veluwe.

Re: Thule dakdragers te leen

do 02 feb 2017, 20:00

Omdat ik nog geen dekking in het westen van het land zie, doe ik ook mee. Zelfde condities vanuit Voorschoten. Zouden we een landelijke dekking bereiken dwz binnen 1 accurange een dakdrager-leenstation? 8-) :lol:

Groeten,
Poul

Re: Thule dakdragers te leen

do 22 maart 2018, 09:49

Interesse in de dakdragers, indien mogelijk incl. dakkoffer. Periode augustus begin september.

Woon/werk regio Gouda/Nieuwegein, maar rijd er graag een stukje voor om.

Heeft iemand dit (dan) beschikbaar?

Alvast vriendelijk dank,

MVG Jarno

Re: Thule dakdragers te leen

vr 23 maart 2018, 19:56

diggler schreef:Interesse in de dakdragers, indien mogelijk incl. dakkoffer. Periode augustus begin september.

Woon/werk regio Gouda/Nieuwegein, maar rijd er graag een stukje voor om.

Heeft iemand dit (dan) beschikbaar?

Alvast vriendelijk dank,

MVG Jarno

Inmiddels woon ik in Rotterdam, de dakkoffer is echter nog in Voorschoten. Ik stuur je een pb-tje om gemakkelijk afspraken te kunnen maken.

Groeten,
Poul

Re: Thule dakdragers te leen

di 01 mei 2018, 21:58

Mooi aanbod Alex, ik ga over 2,5 week naar de Dordogne waar ik veel aangenaams voor je mee terug kan nemen, geldt je aanbod nog, ik rij morgen Groningen-Heemstede en zou langs Amersfoort kunnen rijden,

Groet Hans Leber

Re: Thule dakdragers te leen

wo 22 nov 2023, 20:07

Deze mag op slot, de dakdragers ga ik verkopen.
Gesloten onderwerp