Het is nu do 25 apr 2024, 20:12


Ter overname: leasecontract Volt, 0% bijtelling t/m 07/2017

Opel Ampera & Chevrolet Volt gerelateerde zaken te koop
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Caprice

Newbie

  • Berichten: 34
  • Geregistreerd: do 12 jul 2012, 15:13
  • Woonplaats: Voorschoten
  • km-stand: 67000
  • Lifetime: 25
  • Auto: Ampera-e

Ter overname: leasecontract Volt, 0% bijtelling t/m 07/2017

Berichtvr 13 maart 2015, 12:21

In verband met gezinsuitbreiding naar 3 kinderen bied ik ter overname aan mijn leasecontract van mijn witte Chevrolet Volt LTZ, geleverd begin augustus 2012. Dat betekent 0% bijtelling tot eind juli 2017.

- kleur: wit
- interieur: zwart leer met witte accenten (standaard)
- km-stand 47.500
- geheel dealer onderhouden
- geen mankementen
- winterbanden
- foto's: zie: viewtopic.php?f=12&t=773

De auto is helemaal compleet uitgevoerd (climate control, cruise control, verwarmde stoelen en spiegels, navigatie etc.). Aanvullend heb ik nog rubbermatten en het lederen opbergvak tussen de achterstoelen aangeschaft.

Naast de Voltec kabel voor het stopcontact heb ik voor EUR 255,- ex btw een laadkabel voor de laadpaal aangeschaft. Deze bied ik als incentive gratis aan.

Verder heb ik indertijd met toestemming van de leasemaatschappij de achterklep en de randen mee laten spuiten in de kleur van de auto.

Het leasecontract heb ik afgesloten bij Chevrolet Leasing, nu Expert Lease (onderdeel van Business Lease). Ik vind het een prettig bedrijf. Geen gedwongen winkelnering bij bepaalde dealers, goede service, geen gedoe met onderhoud. Afgezien van een kapotte bandensensor en een slecht functionerend laadklepje zijn er geen reparaties geweest. Het is de meest probleemloze auto die ik ooit heb gehad.

Expert Lease laat weten dat het contract vrij overdraagbaar is en dat de leaseprijs binnen de huidige voorwaarden kan worden bijgesteld bij een voorgenomen hoger kilometrage.

Huidige voorwaarden full operational lease contract:

- looptijd tot 24 juli 2017 (deze looptijd kan niet gewijzigd worden);
- leasebedrag EUR 735,72 excl. BTW bij 15.000 km. per jaar; (dit was oorspronkelijk 20.000 km, is tussentijds aangepast in verband met lager kilometrage); meer- en minderkilometers worden per km. afgerekend;
- leasebedrag kan in overleg met Expert Lease worden aangepast bij voorgenomen lager of hoger kilometrage;
- winterbanden met stalen velgen en wieldoppen inbegrepen;
- alle reparaties (incl. glas) en onderhoud bij dealer van eigen keuze.

Het contract is door Expert Lease tussentijds gewijzigd van 20.000 km. naar 15.000 km. per jaar, omdat ik minder reed. Dat scheelde indertijd ca. EUR 20,- per maand. Een hercalculatie op basis van 20.000 km zal ongeveer hetzelfde bij te betalen bedrag opleveren. Dat kan in overleg met Expert Lease worden uitgerekend.

Ik heb geen standaard maandelijkse benzinevergoeding omdat ik maar weinig tank. Ik reken zelf af via Parkline.

- Moment van overdracht: te bepalen in overleg, mag elk gewenst moment.

- Overdracht onder voorwaarde van acceptatie van Expert Lease (uittreksel KvK, jaarstukken etc. nodig).

- Meer info: 06 - 53 78 11 79


Keer terug naar Te koop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron