vr 08 aug 2014, 10:50
vr 08 aug 2014, 12:25
vr 08 aug 2014, 12:34
vr 08 aug 2014, 12:39
japio schreef:Op de testbank zal de 1.0 het wellicht beter doen, maar in de praktijk is de auto veel en veel te zwaar. Het downsizen van de motoren heeft bij lage snelheden een voordeel, wellicht zijn ze bij GM vergeten dat de Volt een volwaardige E aandrijving heeft die juist bij lage snelheden ongekend efficiënt is.
zo 10 aug 2014, 10:45
zo 10 aug 2014, 13:39
zo 10 aug 2014, 14:50
Alex schreef:Hier is in een ander draadje al meer dan genoeg over geschreven. Er komt een versie mrt een 20kW-accu. Dat accupakket zou ook in MY2011 r/m MY2014 moeten passen.
ma 11 aug 2014, 11:54
ma 11 aug 2014, 16:11
di 26 aug 2014, 15:28
volt-NL schreef:Alex schreef:Hier is in een ander draadje al meer dan genoeg over geschreven. Er komt een versie mrt een 20kW-accu. Dat accupakket zou ook in MY2011 r/m MY2014 moeten passen.
Alex, officieel is er nog niks over accu capaciteit bekend. Volgens mij is dat slechts een gerucht...