Het is nu do 28 maart 2024, 10:48


Harderwijk Dolfinarium

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

japio

Harde kern

  • Berichten: 3504
  • Geregistreerd: do 06 dec 2012, 23:50
  • Woonplaats: Mijdrecht
  • km-stand: 125250
  • Lifetime: 23
  • Auto: Ampera

Harderwijk Dolfinarium

Berichtzo 26 okt 2014, 22:14

Vlak bij het Dolfinarium staat de AL746 (STRANDBOULEVARD WEST 16 HARDERWIJK), op een terrein met een parkeerduur van maximaal 3 uur. Omdat ik geen trek heb om tussendoor weer een kaartje te trekken zijn we zijn maar doorgereden naar de Vitringasingel, hier een dik rood kruis bij de oprit en de eerst volgende laadpaal is dan de (P19?) Harmonielaan 13.

Verrassend, het parkeren is daar gratis op zondag (koopzondagen uitgezonderd) en een leuke wandeling (ruim 10 minuten) door een mooi stukje van Harderwijk.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.


Offline
Avatar gebruiker

HenryAmpera

Harde kern

  • Berichten: 1135
  • Geregistreerd: vr 23 jan 2015, 10:21
  • Woonplaats: Deventer
  • km-stand: 200250
  • Lifetime: 22
  • Auto: Ampera

Re: Harderwijk Dolfinarium

Berichtvr 29 dec 2017, 11:28

japio schreef:Vlak bij het Dolfinarium staat de AL746 (STRANDBOULEVARD WEST 16 HARDERWIJK), op een terrein met een parkeerduur van maximaal 3 uur. Omdat ik geen trek heb om tussendoor weer een kaartje te trekken zijn we zijn maar doorgereden naar de Vitringasingel, hier een dik rood kruis bij de oprit en de eerst volgende laadpaal is dan de (P19?) Harmonielaan 13.

Verrassend, het parkeren is daar gratis op zondag (koopzondagen uitgezonderd) en een leuke wandeling (ruim 10 minuten) door een mooi stukje van Harderwijk.

Volgende week staat er voor ons ook een bezoekje gepland. De eerder genoemde AL746 kom ik in de diverse apps niet (meer) tegen?? En als het kaartje op de site van het Dolfinarium nog klopt, dan is dat terrein nu alleen voor vergunnings houders??
https://www.dolfinarium.nl/wp-content/u ... rein_3.png
Volgens de NewMotion is er wel een laadpaal aan de Havendijk 9, maar volgens mij is dat op de P2.
(Havendijk loopt paralel aan het P2 terrein, maar zou ook het kort parkeren (3 uur) terrein kunnen zijn??)



Keer terug naar Laadpaal locaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten