Het is nu vr 29 maart 2024, 08:19


Leren armsteun midden voor

Wat zoek je?
  • Auteur
  • Bericht
Offline

laurens1987

Bekende

  • Berichten: 55
  • Geregistreerd: wo 04 aug 2021, 23:57
  • km-stand: 117500
  • Lifetime: 2
  • Auto: Ampera

Leren armsteun midden voor

Berichtvr 15 apr 2022, 19:27

Ik heb een zwarte Ampera 2012: Ik heb laatst bij het inladen van een groot voorwerp het leer van de middenconsole voor (armsteun) een beetje beschadigd. Het is niet onoverkomelijk, maar wel slordig voor het oog. Nu heb ik drie vragen:
1) Weet iemand hoe je deze demonteert?
2) Weet iemand hoe je leer het beste kan (laten) herstellen?
3) Weet iemand of ik op een goedkope manier aan een nieuwe middenconsole kan komen (of heeft iemand er 1 liggen :)?)

Ik zie op internet wel de hele console voor 99 euro, maar het gaat mij om de leren armsteun alleen.


Offline

sbogovac

Harde kern

  • Berichten: 509
  • Geregistreerd: za 10 feb 2018, 20:30
  • km-stand: 138578
  • Lifetime: 18
  • Auto: Ampera

Re: Leren armsteun midden voor

Berichtza 16 apr 2022, 11:35

laurens1987 schreef:Ik heb een zwarte Ampera 2012: Ik heb laatst bij het inladen van een groot voorwerp het leer van de middenconsole voor (armsteun) een beetje beschadigd. Het is niet onoverkomelijk, maar wel slordig voor het oog. Nu heb ik drie vragen:
1) Weet iemand hoe je deze demonteert?
2) Weet iemand hoe je leer het beste kan (laten) herstellen?
3) Weet iemand of ik op een goedkope manier aan een nieuwe middenconsole kan komen (of heeft iemand er 1 liggen :)?)

Ik zie op internet wel de hele console voor 99 euro, maar het gaat mij om de leren armsteun alleen.


Ik heb de mijne een paar jaar geleden voor €50,- laten herbekleden bij https://www.lederinbouwnederland.nl in Alphen aan den Rijn. Was klaar terwijl ik met m'n laptopje en bakkie koffie wachtte...
Amperaloos sinds 13/6/2021, nu: BMW 330e (en BMW 225xe als boodschappenwagen) dus nog steeds PHEV enthusiast.



Keer terug naar Te koop gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron