Switch to full style
Over het Opel Ampera & Chevrolet Volt Forum, read only
Plaats een reactie

Spamaanpak 2.0

ma 24 sep 2012, 22:21

Ik heb reCaptcha geactiveerd om van de grote stroom spamregistraties af te komen. Spambots komen gewoon door de registratie heen, zowel Captcha als mail :shock:
Hopelijk werkt het nu beter en kunnen de moderators en ik rustiger slapen ;)

info; http://www.google.com/recaptcha/learnmore

Re: Spamaanpak 2.0

di 25 sep 2012, 01:36

Ivo schreef:Hopelijk werkt het nu beter en kunnen de moderators en ik rustiger slapen ;)

Daar zijn we wel aan toe zeg :lol:

Top Ivo!

Re: Spamaanpak 2.0

di 25 sep 2012, 17:46

:thumbup: top! Kunnen ze in Nigeria en Oostblok weer iets anders gaan doen :D

Re: Spamaanpak 2.0

di 25 sep 2012, 22:55

Volgens mij een stuk minder vreemde registraties nu, al heb ik er wel alweer 1 moeten verwijderen :problem:

Re: Spamaanpak 2.0

do 18 okt 2012, 20:29

Hmmm, weer een lading spam accounts, hoe krijgen ze het voor elkaar.

ik heb nu vraag & antwoord aangezet i.p.v. reCaptcha ... we zullen zien wat dat brengt :think:

Re: Spamaanpak 2.0

di 30 okt 2012, 12:28

Ivo schreef:Hmmm, weer een lading spam accounts, hoe krijgen ze het voor elkaar.

ik heb nu vraag & antwoord aangezet i.p.v. reCaptcha ... we zullen zien wat dat brengt :think:


Heren moderators, volgens mij weinig spamaanmeldingen de laatste tijd?! :thumbup:

Re: Spamaanpak 2.0

di 30 okt 2012, 12:52

Ivo schreef:Heren moderators, volgens mij weinig spamaanmeldingen de laatste tijd?! :thumbup:

Idd, nog even en je hebt ons niet meer nodig ;)

Re: Spamaanpak 2.0

di 30 okt 2012, 16:07

Ivo schreef:
Ivo schreef:Hmmm, weer een lading spam accounts, hoe krijgen ze het voor elkaar.

ik heb nu vraag & antwoord aangezet i.p.v. reCaptcha ... we zullen zien wat dat brengt :think:


Heren moderators, volgens mij weinig spamaanmeldingen de laatste tijd?! :thumbup:


Tis inderdaad minder... maar nog niet weg....
Plaats een reactie