Switch to full style
Verzameling van roadshows, meetings, beurzen etc.
Plaats een reactie

ECOmobiel

di 09 okt 2012, 23:20

Vandaag ben ik naar de beurs ECOmobiel in AHOY geweest. Heel veel full hybrids, half hybrids, plug-in hybrids en elekrische auto's, vrachtwagens en motoren gezien. En de primeur van een Ampera op groen gas. Rijden op vergist koeienstront. Kost wel vrijwel je hele kofferruimte. viewtopic.php?f=6&t=1008&p=8323#p8323

Verder een hoop laadoplossingen gezien.

Voor de geïnteresseede: 10 oktober ook te bezoeken.

Groet, Alex

Re: ECOmobiel

di 09 okt 2012, 23:31

Groet, Alex[/quote]
Wij zijn er morgen op uitnodiging van Greenes van de Ampera op koeienstront volgens Alex, haha!!!!

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 09:38

Dan hebben we elkaar gisteren weer misgelopen, want ik was er ook...

Tip voor bezoekers: er zijn op loopafstand twee Q-Park garages met laadpalen

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 13:17

eco schreef:Dan hebben we elkaar gisteren weer misgelopen, want ik was er ook...

Tip voor bezoekers: er zijn op loopafstand twee Q-Park garages met laadpalen


Daar stond er één in de kleur Viridian Joule en dat was de mijne. :D

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 14:17

Alex schreef:
eco schreef:Dan hebben we elkaar gisteren weer misgelopen, want ik was er ook...

Tip voor bezoekers: er zijn op loopafstand twee Q-Park garages met laadpalen


Daar stond er één in de kleur Viridian Joule en dat was de mijne. :D

...en die andere Viridian Joule stond dus in de andere Q-Park... :lol:

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 20:40

Vandaag naar Ecomobiel geweest, wij (Marco en ik) vonden het erg interessant, Zowel het praten met de auto leveranciers als de laadstations leverancier leverde veel extra info op, voor de verdere uitbouw van onze EV Solutions.
De vele demo voertuigen van fietsen via scooters, motoren, auto's etc. geven een mooi beeld van de ontwikkelingen in deze eco markt. Uiteraard bij onze klant op de stand van Greenes uitgebreid uitleg gehad over de omgebouwde Ampera met Groengas oplossing.

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 21:12

Dit is de trieste reactie van Autowereld op deze beurs:
http://www.autoweek.nl/weblog/2755/boom ... diesponzen
Volgens mij drinken die jongens benzine, want anders kom je niet tot dit soort verhalen :thumbdown:

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 21:26

mc_alistair schreef:Dit is de trieste reactie van Autowereld op deze beurs:
http://www.autoweek.nl/weblog/2755/boom ... diesponzen
Volgens mij drinken die jongens benzine, want anders kom je niet tot dit soort verhalen :thumbdown:


Inderdaad een erg slecht artikel, ik vraag mezelf wel vaak af, of dit soort mensen zich uberhaubt wel eens echt verdiepen in de materie waarover ze schrijven, deze blijkbaar niet!

Re: ECOmobiel

wo 10 okt 2012, 22:31

mc_alistair schreef:Dit is de trieste reactie van Autowereld op deze beurs:
http://www.autoweek.nl/weblog/2755/boom ... diesponzen
Volgens mij drinken die jongens benzine, want anders kom je niet tot dit soort verhalen :thumbdown:


Op de snelweg lach ik altijd vriendelijk naar de autoweeklezers die zo nodig 130 moet rijden (wat kan, omdat de lucht schoner wordt dankzij de elektrische auto's). Eigenlijk lach ik zo ook een beetje uit, omdat ze hard moeten werken voor onze belastingteruggave. :lol: :D :crazy:

Re: ECOmobiel

do 11 okt 2012, 16:44

viewtopic.php?f=13&t=758&p=6482#p6482

Sorry, moest ik even kwijt over Autoweeklezers .... 8-)
Plaats een reactie