Het is nu vr 29 maart 2024, 00:27


Zet je Ampera of Volt in de showroom met de Instapdag!

Verzameling van roadshows, meetings, beurzen etc.
  • Auteur
  • Bericht
Offline

TomGroot

Newbie

  • Berichten: 1
  • Geregistreerd: ma 18 aug 2014, 11:45
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Volt2

Zet je Ampera of Volt in de showroom met de Instapdag!

Berichtma 18 aug 2014, 11:52

Op zaterdag 20 september organiseert Natuur&Milieu de Instapdag. Een soort Open Huizen Dag, maar dan met elektrische auto's. Ga naar http://www.instapdag.nl en om jouw Volt of Ampera aan te melden.

Trotse eigenaren zetten hun auto één dag in de showroom
Tijdens de Instapdag krijgen elektrische en hybride rijders de gelegenheid om hun auto in de spotlights te zetten en deze aan buren, vrienden en kennissen te showen. Elke autobezitter die zich aanmeldt, krijgt een vrolijk pakket om zijn of haar persoonlijke showroom te maken. Zo openen op 20 september overal in Nederland honderden showrooms hun deuren. Een soort Open Huizen Dag dus, maar dan met elektrische auto’s.

Aandacht voor elektrisch rijden in heel Nederland
Al jarenlang maakt Natuur & Milieu zich sterk voor elektrisch rijden, want elektrisch rijden is stiller, schoner en zuiniger. Met verschillende projecten proberen we mensen de voordelen van elektrisch rijden te laten ervaren. De Instapdag is het nieuwste project van Natuur en Milieu om elektrisch rijden onder de aandacht te brengen, voor én door het Nederlandse publiek.


Offline
Avatar gebruiker

Oliebol

Newbie

  • Berichten: 6
  • Geregistreerd: ma 08 sep 2014, 10:53
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera-e

Re: Zet je Ampera of Volt in de showroom met de Instapdag!

Berichtvr 12 sep 2014, 08:43

Wat een leuk initiatief! Ik ben zelf bezig een weblog te starten over alles wat met duurzaamheid te maken heeft. Ik heb
een website aangemaakt bij een webhost en de vormgeving is in volle gang. Nog even en ik ben online :) Het lijkt me leuk om verschillende deelnemers van deze instapdag te bezoeken en erover te bloggen! Zjin er hier mensen die meedoen? Ik laat het weten als er iets online komt!
Laatst bijgewerkt door Ivo op vr 12 sep 2014, 09:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: linkje (reclame?) verwijderd
There is no planet B.



Keer terug naar Events

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron