Het is nu vr 26 apr 2024, 12:36


Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtzo 20 mei 2012, 07:00

Heeft iemand ervaringen met Nefkens Amersfoort voor de aflevering van zijn Ampera?
Nemen ze de tijd voor je om een en ander uit te leggen? Doen ze moeilijk over de verwijdering van de flap of vervanging door de kortere? En heeft iemand de ervaring dat ze die vervanging dan zelf klantvriendelijk regelen met de leasemaatschappij of dat ik daar zelf achter aan moet gaan?

Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline
Avatar gebruiker

Ivo

Beheerder

  • Berichten: 2686
  • Geregistreerd: di 21 feb 2012, 22:27
  • Woonplaats: Waalwijk
  • km-stand: 171000
  • Lifetime: 41
  • Auto: anders

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtzo 20 mei 2012, 11:38

Waarom vraag je hen niet gewoon om uitleg en een korte flap? Kunnen ze toch nooit weigeren?

48 euro ex heb ik verder gewoon zelf betaald, scheelt een hoop moeite :mrgreen:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtzo 20 mei 2012, 12:52

Poul schreef:Heeft iemand ervaringen met Nefkens Amersfoort voor de aflevering van zijn Ampera?
Nemen ze de tijd voor je om een en ander uit te leggen? Doen ze moeilijk over de verwijdering van de flap of vervanging door de kortere? En heeft iemand de ervaring dat ze die vervanging dan zelf klantvriendelijk regelen met de leasemaatschappij of dat ik daar zelf achter aan moet gaan?

Poul



Mijn Volt kan ik morgenmiddag ophalen bij Nefkens. Over het afleveren kan ik je morgenavond meer melden. De Volt is zakelijk gekocht, dus over een leasemaatschappij kan ik je niets wijs maken.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtwo 23 mei 2012, 23:31

Poul schreef:Heeft iemand ervaringen met Nefkens Amersfoort voor de aflevering van zijn Ampera?
Nemen ze de tijd voor je om een en ander uit te leggen? Doen ze moeilijk over de verwijdering van de flap of vervanging door de kortere? En heeft iemand de ervaring dat ze die vervanging dan zelf klantvriendelijk regelen met de leasemaatschappij of dat ik daar zelf achter aan moet gaan?

Poul


De verkoper maakte van het afleveren niet al te veel werk, weinig uitleg. Nu zat deze verkoper nog in zijn proeftijd. Wel een plezierige verkoper overigens, maar hij wist ook niet alles.

Ik heb niet zoveel met grote showrooms met glimmende uto's. Geef mij de kleine garages maar waar je alles met de monteur bespreekt. Dus als de garantie is afgelopen.....
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline

Hanzzzz

Stamgast

  • Berichten: 426
  • Geregistreerd: do 03 mei 2012, 10:39
  • Woonplaats: Baarn
  • km-stand: 240000
  • Lifetime: 31
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtdo 24 mei 2012, 11:40

De laatste jaren ben ik klant geweest bij Nefkens Amersfoort. Ik heb diverse malen naar de Ampera gevraagd (telefonisch, per mail en er langs geweest) vorig jaar en me op een lijst laten zetten voor een proefrit. Niets helemaal niet gehoord tot op de dag van vandaag.

In december toen de Ampera in de showroom stond ben ik daarom express niet bij ze langs gegaan en nog net een voor het einde van het jaar bij Fred Jansen in Huizen er wel een kunnen proefrijden en kunnen kopen. Zij reageerden wel snel en correct. Top zaak!.


Offline

ZpaodBeeblebrox

Newbie

  • Berichten: 25
  • Geregistreerd: ma 02 apr 2012, 19:30
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtdi 29 mei 2012, 01:07

Nefkens Amersfoort is beslist 'not the place to be'. Men weet nauwelijks iets van de Ampera, toont weinig belangstelling en komt afspraken niet na. Ik ben ertoe veroordeeld, omdat het de enige is in de omgeving en ik zelf ook in Amersfoort woon.
Maar als ik ruime keuze had kwam ik er niet meer terug.
Ik ben verkeerd voorgelicht over het alarm, mijn ingebouwde alarm is nog steeds niet in orde (gaat spontaan af).


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 10 aug 2012, 21:05

Op de site http://www.oplaadpunten.nl staan bij het adres van Nefkens in Amersfoort twee oplaadpunten aangegeven, zonder verdere opmerkingen. Na deze punten een aantal maal buiten openingstijden te hebben bezocht, werd mij te verstaan gegeven dat dat niet op prijs gesteld wordt. "Ze zijn voor onze klanten"', werd gemeld. Laat ik nu net daar mijn Volt gekocht hebben en nog wachten op een oplaadpunt thuis. Inmiddels worden de loloo's afgekoppeld na sluitingstijd.

Hoe dom kun je zijn. Ga het gewoon via hun vrienden van The New Motion verrekenen! Ik ging er vanuit, dat dat overigens gewoon ook gebeurt. Ik ben benieuwd wat er in oktober op de factuur staat.

Wat mij betreft heeft die Nefkens helemaal afgedaan. Ik woon er 500 meter vandaan, maar rijd liever 50 km voor goede service.

Iemand suggesties voor een goede Volt/Ampera-garage waar ik voor onderhoud naartoe kan?

Inmiddels de Nefkens-stickers van de auto gehaald. Nu alleen de kentekenplaathouder nog.

Groet, Alex
Laatst bijgewerkt door Alex op vr 10 aug 2012, 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Marcel

Stamgast

  • Berichten: 415
  • Geregistreerd: za 14 apr 2012, 14:02
  • Woonplaats: Assendelft
  • km-stand: 70000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 10 aug 2012, 21:23

In een recessie zo met je klanten omgaan, zou goed zijn als die jongens eens gekort worden als er een klant ontevreden is.
Waarschijnlijk moeten ze dan geld meebrengen ! :lol:
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.

Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
:wave:


Offline

Michael

Stamgast

  • Berichten: 363
  • Geregistreerd: do 01 maart 2012, 11:12
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 10 aug 2012, 22:37

Alex schreef:Op de site http://www.oplaadpunten.nl staan bij het adres van Nefkens in Amersfoort twee oplaadpunten aangegeven, zonder verdere opmerkingen. Na deze punten een aantal maal buiten openingstijden te hebben bezocht, werd mij te verstaan gegeven dat dat niet op prijs gesteld wordt. "Ze zijn voor onze klanten"', werd gemeld. Laat ik nu net daar mijn Volt gekocht hebben en nog wachten op een oplaadpunt thuis. Inmiddels worden de loloo's afgekoppeld na sluitingstijd.

Hoe dom kun je zijn. Ga het gewoon via hun vrienden van The New Motion verrekenen! Ik ging er vanuit, dat dat overigens gewoon ook gebeurt. Ik ben benieuwd wat er in oktober op de factuur staat.

Wat mij betreft heeft die Nefkens helemaal afgedaan. Ik woon er 500 meter vandaan, maar rijd liever 50 km voor goede service.

Iemand suggesties voor een goede Volt/Ampera-garage waar ik voor onderhoud naartoe kan?

Inmiddels de Nefkens-stickers van de auto gehaald. Nu alleen de kentekenplaathouder nog.

Groet, Alex



tot nu toe goede zaken gedaan met broekhuis in hardewijk. Ik heb destijds wel de ampera online gekocht ( nieuweautokopen.nl ) en dat alleen al om de normale omgang en leuke service die ze bieden. Ik stond meer te wachten bij de opel dealer(s) in Rotterdam en als het ging om de ampera dan was er niets mogelijk en werd en een dik laag bedrag voor mijn vorige auto geboden, want ach, ze hadden er toch al genoeg verkocht. Fuck me dacht ik op dat moment, alsof je bij een dealer from hell zat. " give my your soul .. i will give you your precious love " Man man man man wat een drama soms.

Broekhuis in hardewijk maakte dat weer goed door wel de juiste service te geven. ( er zullen vast meer betere dealers zijn. )

Afbeelding


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 10 aug 2012, 22:46

Alex schreef:
Wat mij betreft heeft die Nefkens helemaal afgedaan. Ik woon er 500 meter vandaan, maar rijd liever 50 km voor goede service.

Iemand suggesties voor een goede Volt/Ampera-garage waar ik voor onderhoud naartoe kan?

Inmiddels de Nefkens-stickers van de auto gehaald. Nu alleen de kentekenplaathouder nog.

Groet, Alex


Zie mijn ervaringen met Van Kouwen in Hoofddorp in een ander topic op dit forum (viewtopic.php?f=2&t=693).

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron