Het is nu do 18 apr 2024, 03:04


Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Henri

Stamgast

  • Berichten: 284
  • Geregistreerd: do 23 feb 2012, 10:11
  • km-stand: 166000
  • Lifetime: 2
  • Auto: Ampera

Fred-Ianssen Huizen

Berichtdo 16 aug 2012, 14:54

Ik heb prima ervaringen met Fred-janssen in huizen ...
- nemen de tijd voor aflevering
- reageren goed op kleine klachten ( verkeerde achterlichten probleemloos vervangen, klein lak probleempje prima opgelost etc etc

- ze hebben zelfs Ampera s opvoorraad staan
- proefritje maken geen probleem, staat voor belangstellende een Ampera klaar
- ze hebben er al meer dan 400 verkocht, daarmee de grootste Ampera dealer van NL
- speciaal een Ampera monteur op laten leiden die is enthousiast en heeft er duidelijk verstand van..

Kortom koop je Ampera maar daar waar ze ervaring er mee hebben

Ps heb er geen aandelen :)


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 23 nov 2012, 21:26

Ik merk dat Nefkens Amersfoort steeds wat meer ervaring met de Volt en Ampera opdoet. De service wordt specifieker en van betere kwaliteit. Gistermiddag werd ik door de receptioniste keurig per telefoon herinnnerd aan de afspraak van vandaag. Ook op dat gebied doen ze meer hun best.

Vanmiddag zou ik een software-update krijgen. Ik werd keurig gebeld dat de server van Chevrolet eruit lag en het niet door kon gaan. Wel zijn de andere punten hersteld. Nieuwe stroomaansluiting en gemodificeerde kabel.

Toch houdt ik nog steeds van kleine garages...
Laatst bijgewerkt door Alex op vr 30 nov 2012, 00:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline

michelkemp

Newbie

  • Berichten: 44
  • Geregistreerd: do 08 nov 2012, 17:39
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 12500
  • Lifetime: 27
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtdo 29 nov 2012, 17:52

Mijn Ampera komt ook bij Nefkens vandaan en ik heb goede ervaringen met deze dealer.
Ik woon in Rotterdam en notabene op loopafstand van Eef en Huub waar de Ampera's zowat staan opgestapeld. Dus toen ik dan ook gebeld werd dat de Ampera klaar stond om opgehaald te worden in Amersfoort vroeg ik in eerste instantie of ze wel goed bij hun hoofd waren. Ik ga toch niet helemaal naar Amersfoort terwijl ik een Ampera zowat uit mijn achtertuin kan halen. Maar dutchlease doet nou eenmaal geen zaken met Eef en Huub en normaal brengen ze de auto naar de klant maar omdat de Ampera niet zomaar een auto is hadden ze toch liever dat ik daar heen kwam. Ik heb toen de trein gepakt en Nefkens heeft mij keurig op het staion opgepikt in....jawel een Ampera. Bij aankomst in de showroom stond onze Ampera keurig aan de laadpaal te glimmen en na een bak koffie en wat administratieve rompslomp ging de uitleg beginnen. De verkoper nam hier ruim de tijd voor en heeft hier zeker een uur a anderhalf voor uit getrokken. Bij het afscheid kregen we nog een heerlijke fles wijn en de terug tocht naar Rotterdam kon beginnen. Uiteraard ga ik voor onderhoud naar Eef en Huub maar anders had ik zeker naar Nefkens gegaan.


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtdo 29 nov 2012, 17:59

Klinkt goed Michel na de eerste wat negatieve ervaringen van een paar Amperarijders begin dit jaar. Misschien is, zoals Alex ook min of meer constateert, er toch een andere wind gaan waaien. Voor mij is Amersfoort eigenlijk toch te ver voor het onderhoud. Dus dat zoek ik dichterbij.

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline
Avatar gebruiker

Alex

Sponsor

  • Berichten: 3332
  • Geregistreerd: za 19 mei 2012, 09:28
  • Woonplaats: Amersfoort
  • km-stand: 230000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Volt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 30 nov 2012, 19:55

Vanmorgen was ik nog even bij Nefkens. Ze lezen inmiddels mee op het forum. Misschien maken wij ze wel wijzer.

Ik werd aangesproken als forum-sponsor. :thumbup: :)
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne


Offline
Avatar gebruiker

Poul

Moderator

  • Berichten: 2062
  • Geregistreerd: vr 18 mei 2012, 21:15
  • Woonplaats: Rotterdam
  • km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtvr 30 nov 2012, 20:58

Alex schreef:Vanmorgen was ik nog even bij Nefkens. Ze lezen inmiddels mee op het forum. Misschien maken wij ze wel wijzer.

Lijkt mij geen probleem dat dealers wijzer worden van de info op dit forum. Er staat toch een schat een gebruikerservaringen? :D :thumbup:

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)


Offline

Thelosen

Vaste klant

  • Berichten: 154
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:04
  • km-stand: 23000
  • Lifetime: 24
  • Auto: Bolt

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtza 01 dec 2012, 09:33

Ik ben er nu twee keer geweest in verband met problemen in de navigatie / radio en een weigerend stroomklepje. Tijdens het eerste bezoek zijn de problemen met de navigatie perfect verholpen. Het klepje was helaas niet op voorraad en moest dus besteld worden.

Enkele dagen daarna een telefoontje en sms dat de onderdelen binnen waren. Een dag voor de afspraak wordt je ook nog even gebeld als reminder voor de afspraak. Alles is nu weer helemaal in orde!

Enige minpuntje voor mij zijn de leenauto's. Ik kreeg de eerste keer een VW Touran en de tweede keer een Renault MPV mee. Geen slechte auto's, maar ik schaam me dood met zo'n lelijke bus onderweg te zijn... :sick: Wat mij betreft was een Astra of Insignia wat beter op zijn plaats geweest.

Beide keren ben ik uitermate correct te woord gestaan en zijn alle afspraken perfect nagekomen.


Offline
Avatar gebruiker

Vision

Stamgast

  • Berichten: 282
  • Geregistreerd: za 29 sep 2012, 15:54
  • Woonplaats: Putten
  • km-stand: 235000
  • Lifetime: 31
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtzo 02 dec 2012, 16:34

Jammer genoeg zijn ze bij de verkoop nogal langzaam: had zowel offerte voor Volt als Ampera gevraagd, eerst in de showroom en later nogmaals per mail: helaas, het duurde en duurde maar.
Jammer dat de mannen er niet meer werk van maken.
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur


Offline
Avatar gebruiker

ElectricRene

Vaste klant

  • Berichten: 137
  • Geregistreerd: zo 28 okt 2012, 11:11
  • Woonplaats: Nijmegen
  • km-stand: 90
  • Lifetime: 44
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtzo 02 dec 2012, 18:08

Vision schreef:Jammer genoeg zijn ze bij de verkoop nogal langzaam: had zowel offerte voor Volt als Ampera gevraagd, eerst in de showroom en later nogmaals per mail: helaas, het duurde en duurde maar.
Jammer dat de mannen er niet meer werk van maken.



Ik heb mijn Ampera bij Bulters Wijchen gekocht, Super uitleg en snel een offerte, wordt nu binnen 2 weken geleverd en hopelijk deze week al.
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.


Offline
Avatar gebruiker

CyberGrey

Sponsor

  • Berichten: 810
  • Geregistreerd: zo 05 aug 2012, 16:43
  • Woonplaats: Beuningen
  • km-stand: 85000
  • Lifetime: 16
  • Auto: Ampera

Re: Ervaringen met Nefkens Amersfoort?

Berichtzo 02 dec 2012, 22:28

ElectricRene schreef:Ik heb mijn Ampera bij Bulters Wijchen gekocht, Super uitleg en snel een offerte, wordt nu binnen 2 weken geleverd en hopelijk deze week al.


De mensen bij Bulters staan altijd klaar voor je, en ze volgen hun afspraken goed op. Mijn Ampera komt wel via een andere dealer van Bulters en heb daar goede ervaring mee, ze hebben ook een lader van mij in de showroom hangen om daar uitleg over te geven. en ze leveren de onze kabel bij de Ampera. Maak je de Flap onder je bumper ook korter? ik had hem even olgehaald bij Bulters, 4cm eraf gesneden en terug gebracht.

Veel wacht plezier en nog meer rij plezier.. :!:

Groet CyberGrey
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A


VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten