Het olieprobleem is ook weer opgelost. Bij de dealer weet niet iedereen uit het hoofd wat er bij een 15.000-beurt hoort en het stond fout in het systeem, verkeerd in het systeem gezet door de importeur. Moet een foutje zijn, want bij de importeur is precies bekend wat er bij een 15.000-beurt hoort. Het systeem produceert aan de hand van de kilometerstand een lijstje met noodzakelijke werkzaamheden en onderdelennummers. Er is verzocht aan de importeur dit aan te passen.
Ik zou andere Volt-rijders adviseren voorlopig bij de 15.000-beurt er even op te letten dat de olie niet wordt vervangen.
De receptionist besloot de toezegging voor een creditfactuur voor de olie met: "U weet veel meer van de auto dan wij." Dan kan ik later dus nog altijd bij Chevrolet gaan werken, als ik niets meer te doen heb.
Forum Sponsor, BuurautoChevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne