Switch to full style
Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Plaats een reactie

Nieuw model Ampera en Chevrolet Volt herkennen

di 26 maart 2019, 23:01

Beste Experts,

Ik ben mogelijk opzoek naar een nieuwe auto, de Ampera /Volt past perfect binnen ons gebruikersprofiel. Ik wil graag een " 2013 new model" i.v.m. het verbeterde lager, 0.5kWh extra capaciteit en andere verbeterde componenten, vaak zijn er bij een nieuw model toch aardig wat kinderziektes opgelost.

Hoe herken ik een nieuw 2013 model bij de Ampera en de Volt?

Bij de Volt kan je dat volgens mij eenvoudig zien aan de onderzijde van de achterklep welke de carrosserie kleur heeft, wordt alleen lastig bij een zwart model.

Bij de Ampera te herkennen als de optie Opel Eye erop zit?
Wie heeft meer herkenningspunten die ik kan gebruiken in mijn zoektocht.

Bedankt.

Re: Nieuw model Ampera en Chevrolet Volt herkennen

wo 27 maart 2019, 11:24

-het laadklep is niet te openen via de sleutel(handmatig)
-het "opel-eye"bevindt zich in het zwartedeel van de voorruit
-geen harddisk in het infotainement
-mischien ook een centraal aarmleuning tussen de passagier zitten

Re: Nieuw model Ampera en Chevrolet Volt herkennen

wo 27 maart 2019, 13:05

Met Opel eye heb je het over een 2014 model. Model 2013 heeft volgens mij ook al diverse verbeteringen gehad maar geen Opel eye en recente navigatie.

Re: Nieuw model Ampera en Chevrolet Volt herkennen

do 28 maart 2019, 22:13

Bedankt! Ander punt is volgens mij de hold mode voor het nieuwe model en bluetooth audio streaming?

Re: Nieuw model Ampera en Chevrolet Volt herkennen

za 30 maart 2019, 09:45

arno1982 schreef:Bedankt! Ander punt is volgens mij de hold mode voor het nieuwe model en bluetooth audio streaming?

Alle Ampera's hebben Hold Mode, de Volts van 2012 (?) volgens mij niet.
Bluetooth streaming denk ik alleen in de modellen van na 2014?? En daar zijn er maar weinig van verkocht in NL, als ik me niet vergis.... :silent:

Re: Nieuw model Ampera en Chevrolet Volt herkennen

di 02 apr 2019, 07:49

HenryAmpera schreef:Alle Ampera's hebben Hold Mode, de Volts van 2012 (?) volgens mij niet.

Volts zijn in Europa altijd standaard met HOLD-mode geleverd. Ik heb één van de eerste en die heeft het gewoon.

Ampera's en Volts die oorspronkelijk voor andere landen zijn geproduceerd, kunnen qua interieur wat andere specs hebben.
Plaats een reactie