Het is nu do 28 maart 2024, 10:11


Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
  • Auteur
  • Bericht
Offline

liedekef

Vaste klant

  • Berichten: 161
  • Geregistreerd: do 19 apr 2012, 09:37
  • km-stand: 58084
  • Lifetime: 4
  • Auto: Ampera

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtma 02 jul 2012, 15:48

Kleine update: auto zou in Antwerpen moeten zijn aangekomen, maar dealer kan me dit niet bevestigen. Straks nog maar eens een belletje naar Customer Care. Besteld op 23 januari, resultaat: geduld bijna op ... ik had misschien beter de versie van volgend jaar besteld ...
Edit: blijkbaar is mijn auto in status "PDI", wat wil zeggen dat hij inderdaad zou zijn aangekomen in Antwerpen en rijklaar wordt gemaakt (controles etc...). Maar jammer genoeg nog geen idee van de leveringsdatum bij de dealer.
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky


Offline

Marco

Stamgast

  • Berichten: 250
  • Geregistreerd: zo 26 feb 2012, 01:00
  • Woonplaats: Almere
  • km-stand: 78000
  • Lifetime: 44
  • Auto: Ampera

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtma 02 jul 2012, 20:24

liedekef schreef:Kleine update: auto zou in Antwerpen moeten zijn aangekomen, maar dealer kan me dit niet bevestigen. Straks nog maar eens een belletje naar Customer Care. Besteld op 23 januari, resultaat: geduld bijna op ... ik had misschien beter de versie van volgend jaar besteld ...
Edit: blijkbaar is mijn auto in status "PDI", wat wil zeggen dat hij inderdaad zou zijn aangekomen in Antwerpen en rijklaar wordt gemaakt (controles etc...). Maar jammer genoeg nog geen idee van de leveringsdatum bij de dealer.


Vanuit Antwerpen hoeft het niet langer dan een week of 2 te duren. Nou maar hopen dat hij er echt staat.
Veel succes, kan me voorstellen dat het frusterend is
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!


Offline
Avatar gebruiker

Unit106

Moderator

  • Berichten: 1393
  • Geregistreerd: wo 22 feb 2012, 20:49
  • Woonplaats: Vlaardingen
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtdi 03 jul 2012, 00:19

liedekef schreef:Kleine update: auto zou in Antwerpen moeten zijn aangekomen, maar dealer kan me dit niet bevestigen. Straks nog maar eens een belletje naar Customer Care. Besteld op 23 januari, resultaat: geduld bijna op ... ik had misschien beter de versie van volgend jaar besteld ...
Edit: blijkbaar is mijn auto in status "PDI", wat wil zeggen dat hij inderdaad zou zijn aangekomen in Antwerpen en rijklaar wordt gemaakt (controles etc...). Maar jammer genoeg nog geen idee van de leveringsdatum bij de dealer.

Dan heb ik nog geluk gehad! 10 feb besteld en sinds vorige week de auto in bezit. De dealer kan in zijn systeem zien welke datum de auto bij hem geleverd wordt. Toen de auto nog op de boot stond wist mijn dealer mij al te vertellen dat mijn auto 22 juni bij hem binnen zou komen. Uiteindelijk is tie 21 juni reeds afgeleverd bij de dealer.

Dit zou jouw dealer dus ook moeten weten!
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden


Offline

WimZ

Newbie

  • Berichten: 31
  • Geregistreerd: zo 01 apr 2012, 15:10
  • Woonplaats: Moerkapelle
  • km-stand: 43000
  • Lifetime: 28
  • Auto: Bolt

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtdi 03 jul 2012, 19:37

Vandaag gebeld door de dealer, of we een afspraak kunnen maken voor de levering. Ik wil altijd iets nieuws zo snel mogelijk hebben en zeker met een nieuwe auto kan ik nooit wachten. Maar nu moest ik helaas zeggen nee! Pas na mijn vakantie omdat ik anders niet met de boot naar Kroatie kan. Afleveren op 18 augustus, dealer baalde en ik baalde hoewel ik het goed gecommuniceerd had om pas na mijn vakantie te leveren.


Offline

Michael

Stamgast

  • Berichten: 363
  • Geregistreerd: do 01 maart 2012, 11:12
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtdi 03 jul 2012, 20:39

idee! Skip die boot en rij met je gloednieuwe Ampera naar kroatie! .. ;)


Offline

Bart

Newbie

  • Berichten: 14
  • Geregistreerd: wo 25 jul 2012, 19:53
  • km-stand: 45000
  • Lifetime: 26
  • Auto: Ampera

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtwo 25 jul 2012, 20:01

Half februari besteld, zou in maart geleverd worden. Ik wacht nog steeds! De dealer heeft nog nooit zelf contact met mij opgenomen om het uitstel te melden. Ik moest steeds na de afgesproken datum zelf bellen. Het laatste nieuws was 3e week juli, dus ik zal maar weer eens gaan bellen...
Worden jullie ook zo slecht geïnformeerd, of is dit specifiek voor Opel Amsterdam?


Offline

Jvdheuvel

Bekende

  • Berichten: 53
  • Geregistreerd: zo 13 mei 2012, 16:43
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Bolt

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtwo 25 jul 2012, 21:32

Ok ook februari besteld maar was het zat en heb hem vorige week geannuleerd. En bij andere daeler stond hij op voorraad krijg het dinsdag of woensdag met de 19inch bi.color Opel velgjes , de annulering was ook vanwege belabberde communicatie, nooit een update werd alleen steeds uitgesteld , eind mei, nee toch begin juni, nee word toch eind juni, bijna word begin juli ho nee lukt niet word eind juli eerste week augustus, en toen werd ik pis link en wilde garantie dat hij ook voor 7 aug er was ging helaas niet werd toch eind augustus want de auto ging net op de boot in de us :oops:
Waren niet heel blij maar moeten ze de communicatie maar beter op orde hebben


Offline
Avatar gebruiker

Marcel

Stamgast

  • Berichten: 415
  • Geregistreerd: za 14 apr 2012, 14:02
  • Woonplaats: Assendelft
  • km-stand: 70000
  • Lifetime: 21
  • Auto: Ampera

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtwo 25 jul 2012, 21:47

Op 12 april besteld in Amsterdam, en vorige week vrijdag opgehaald na twee keer uitstel waar ik idd zelf over gebeld had.
Voor de rest dik tevreden.
Wel wordt een deze dagen mijn pod point vervangen, want die doet het niet meer na 4dagen :problem:
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.

Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
:wave:


Offline

Bart

Newbie

  • Berichten: 14
  • Geregistreerd: wo 25 jul 2012, 19:53
  • km-stand: 45000
  • Lifetime: 26
  • Auto: Ampera

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtwo 25 jul 2012, 22:21

Bedankt voor jullie reacties. Misschien moet ik ook maar eens elders gaan kijken. Mijn podpoint hangt maar of hij het doet weet ik niet ;)


Offline

Marco

Stamgast

  • Berichten: 250
  • Geregistreerd: zo 26 feb 2012, 01:00
  • Woonplaats: Almere
  • km-stand: 78000
  • Lifetime: 44
  • Auto: Ampera

Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Berichtwo 25 jul 2012, 23:24

Meerdere dealers hebben (voornamelijk wit en grijs) auto's op voorraad. Rood en blauw kan wel even duren, tenzij je geluk hebt.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!


VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten