Poul schreef:Was voor mij een aangename verrassing bij ASR niet alleen een oplaadmogelijkheid aan te treffen, maar ook dat er gebruik van werd gemaakt.
Wilde vanmiddag net als twee maanden geleden weer gebruik maken van deze oplaadmogelijkheid. Voor de zekerheid nog even gebeld en kreeg te horen dat ik er in september 'tussen door geslipt' was. Deze laadplekken zijn alleen voor medewerkers en niet voor bezoekers. Nu toch een minpuntje voor ASR .
Ik zal mij dus maar behelpen met de range-extender (ca 125 kilometer) ga ik niet redden op de accu, zelfs niet in zomerse tijden.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Inmiddels al voor de tweede keer op het parkeerterrein 'achter' gestaan. Zes parkeerplaatsen met laadpaal die ook door bezoekers mogen worden gebruikt. Klasse.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Gewoon even vragen bij de beveiliging. Ik mocht dus al twee keer door en daar laden. Geen probleem. Elke keer zeker drie vrije plekken.
Groeten,
Poul
Helaas sinds september vorig jaar is de plek achter verboden voor bezoekers. Elke keer als ik er ben, vraag ik of er inmiddels wel mogelijkheden voor bezoekers zijn. Vandaag kreeg ik te horen dat ze er mee bezig zijn, ik was de tweede vandaag die er naar vroeg. Nu nog niets mogelijk, maar in de toekomst misschien wel.
Toen maar bij de Zorgautoriteit verderop geparkeerd en geladen. En vervolgens 200 meter verder lopen.
Groeten,
Poul