Laden Tilburg
-
Johnampera
- Newbie
- km-stand: 19500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera
Laden Tilburg
In de parkeergarage aan de Louis Bouwmeesterplein (achterzijde bij Kijkshop) staan sinds deze week ook een 2-tal laadpunten. Tot op heden zelfs nog gratis (m.u.v. uiteraard het betaald parkeren
), maar in ieder geval geen laadpas nodig om te activeren. Helemaal top.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Laden Tilburg
Alleen wel errug smalle plekjes en bovendien moeilijk in te draaien zo bij de ingang. Ik adviseer je je passagiers eerst uit te laten stappen en de spiegels van je eigen auto en die naast je zelf van tevoren maar even in te klappen.
Let ook op dat je bij het inparkeren niet per ongeluk voetgangers schept die over het zebrapad achter je auto langs lopen.
Verder een prima plek, lekker droog en mooi centraal in het winkelgebied.
Groeten,
Poul
Let ook op dat je bij het inparkeren niet per ongeluk voetgangers schept die over het zebrapad achter je auto langs lopen.
Verder een prima plek, lekker droog en mooi centraal in het winkelgebied.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
Bliep303
- Newbie
- km-stand: 5000
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Heeft een van jullie al eens geprobeerd een laadpaal bij de gemeente aan te vragen?
Als het goed is komt er, op mijn verzoek, binnenkort een op de hoek bij mij in de straat...
Als het goed is komt er, op mijn verzoek, binnenkort een op de hoek bij mij in de straat...
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
Neen, niet geprobeerd maar uit publicaties begrijp ik dat de gemeente Tilburg die aanvragen wel stimuleert.Bliep303 schreef:Heeft een van jullie al eens geprobeerd een laadpaal bij de gemeente aan te vragen?
Des te opmerkelijk is het daarom dat Tilburg nog nauwelijks openbare laadplaatsen kent.
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid een eigen Lolo op de oprit te hebben
Waar gaat 'jouw' paal komen?
Groet, Hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Laden Tilburg
Vandaag in Tivoli garage geparkeerd, betaald pakeren, maar wel gratis laden, een paal 2 punten gratis laden zonder pas. maar ook zonder vergrendeling, dit oplossen met eigen middelen (slotje of anders)...!
Vooraan in de garage 2 goed gelegen parkeerplaatsen.!
Vooraan in de garage 2 goed gelegen parkeerplaatsen.!
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A