Switch to full style
Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats een reactie

Re: Ouwehands Dierenpark Rhenen & duurzaam ?

vr 17 aug 2012, 18:02

Gisteren naar Klimbos in Apeldoorn geweest, naast Apenheul. Op mijn vraag naar een oplaadpunt kon men melden dat dit najaar het parkeerterrein op de schop gaat en er oplaadpunten komen. #beloofdisbeloofd

Re: Ouwehands Dierenpark Rhenen & duurzaam ?

ma 20 aug 2012, 19:42

Standaard vraag als ik naar zo iets toe ga. Al was het alleen maar om ze bewust te maken van de vraag.

Re: Ouwehands Dierenpark Rhenen & duurzaam ?

ma 20 aug 2012, 21:06

Hanzzzz schreef:Standaard vraag als ik naar zo iets toe ga. Al was het alleen maar om ze bewust te maken van de vraag.


+1

Re: Ouwehands Dierenpark Rhenen & duurzaam ?

wo 22 aug 2012, 12:23

Hanzzzz schreef:Standaard vraag als ik naar zo iets toe ga. Al was het alleen maar om ze bewust te maken van de vraag.

Me too ... Ook Ikea de vraag gesteld:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 21-8-2012.

De vestigingen van IKEA hebben nog geen oplaadpunt voor electrische auto's of fiets.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Saskia Greijdanus
Customer Contact Center Nederland

Re: Opladen bij grote atractieparken en dierentuinen?

zo 09 dec 2012, 18:17

De Kon. julianatoren in Apeldoorn heeft 4 EV-boxen hangen.

Re: Ouwehands Dierenpark Rhenen & duurzaam ?

ma 10 dec 2012, 10:27

Burgers Zoo,

Geen laadpaal te vinden (parkeerterrrein lag wel op de schop)

Re: Duurzame dierentuin Ziezoo in Volkel

wo 27 nov 2013, 16:16

Henri schreef:In Volkel noord Brabant, naast de hoofdingang van vliegbasis Volkel :

Nieuw dierenpark Ziezoo ( http://www.dierenparkziezoo.nl). Is o.a bezig met de aanleg van 2 parkeerplaatsen voor electrische auto s , tevens komen er 44 zonnepanelen voor de opwek van eigen groene energie...waarschijnlijk eind oktober klaar.


Ik ben afgelopen augustus bij deze dierentuin geweest, maar ze hebben geen laadpaal hoor...

Re: Ouwehands Dierenpark Rhenen & duurzaam ?

wo 27 nov 2013, 16:21

Rhenen vorig weekend ook nog niet, maar wel een elektrokarretje voor de pieten en de Sint :lol:

Re: Duurzame dierentuin Ziezoo in Volkel

vr 04 jan 2019, 17:45

gensing schreef:
Henri schreef:In Volkel noord Brabant, naast de hoofdingang van vliegbasis Volkel :

Nieuw dierenpark Ziezoo ( http://www.dierenparkziezoo.nl). Is o.a bezig met de aanleg van 2 parkeerplaatsen voor electrische auto s , tevens komen er 44 zonnepanelen voor de opwek van eigen groene energie...waarschijnlijk eind oktober klaar.


Ik ben afgelopen augustus bij deze dierentuin geweest, maar ze hebben geen laadpaal hoor...

Even een oud topic afstoffen......
Wij gaan morgen naar Zie-Zoo in Volkel. Net gebeld, er zou een laadpaal/punt ziin naast de invalide parkeer plekken.
We gaan het zien......
Plaats een reactie