wo 30 jan 2019, 14:59
Jaguar Nederland zegt er het volgende over:
"De opgegeven, Europees bepaalde WLTP-actieradius tot 470 geldt alleen voor de lichtste versie. Voor de meest luxe en zware versies geldt een officiële WLTP-actieradius tot 415 km. Onder winterse omstandigheden neemt de actieradius af, omdat meer energie nodig is voor het verwarmen van interieur en accu. De onafhankelijke EV-database.nl heeft een duidelijke tabel gepubliceerd waarin de effecten van weer en verkeer op de I-PACE worden weergegeven:
wo 30 jan 2019, 18:03
volt-NL schreef:t[...] de accu [van de Jaguar I-pace, blijkt] 'slechts' 81 kWh bruikbaar te hebben. 9 kWh wordt kennelijk als buffer gebruikt.
wo 30 jan 2019, 18:52
wo 30 jan 2019, 19:05
sarion schreef:Zou het nou in de luchtweerstand van de Jag zitten? Hij staat vrij hoog op zijn poten, dus het misschien wat veel frontaal oppervlak...?
do 31 jan 2019, 12:42
sarion schreef:Als ik de getallen van ev-database gebruik, heeft de i-Pace een 46% grotere batterij (84,7 om 58) [...]
do 31 jan 2019, 23:58
vr 01 feb 2019, 01:26
Unit106 schreef:Nederlandse review van de Tesla Model 3 : https://www.youtube.com/watch?v=C4r4vJVxeKs
vr 01 feb 2019, 01:40
japio schreef:Unit106 schreef:Nederlandse review van de Tesla Model 3 : https://www.youtube.com/watch?v=C4r4vJVxeKs
Maar wat een verschil met Jaguar zeg... Ik zou de neiging hebben om een vaasje bloemen in de vensterbank te zetten, de ontwerper was duidelijk nog niet klaar toen de auto in productie ging.
za 02 feb 2019, 02:38
vr 08 maart 2019, 02:20