Anko schreef:Hier hetzelfde mailtje gehad. Heeft dit nu ook gevolgen voor de MyOpel app en bv het "starten op afstand"? Want dat zou ik wel flink @#$@! vinden.
Op de OnStar pagina staat:
Neem voor verdere ondersteuning contact met ons op via e-mail of telefoon:
Email:
onstar.europe@onstar.comTelefoon: 00800 800 22334 (internationaal; gratis nummer)
Ik heb dat gedaan, met de vraag:
Geachte,
Ik heb sinds 5 maanden een Opel Ampera E en lees nu over het beëindigen van OnStar. Kent u aangeven wat de gevolgen hiervan zijn voor het gebruik van de MyOpel app? Ik maak me vooral zorgen over het (niet meer) op afstand kunnen voorverwarmen van mijn auto en het op afstand aanpassen van oplaad instellingen. Het zal toch niet zo zijn dat deze onmisbare functionaliteit zomaar komt te vervallen?
Mvg,
Het antwoord is zo tries als je zou verwachten:
Beste Mr. Wolf,
Hartelijk dank voor de steun die u OnStar momenteel biedt.
OnStar-diensten zullen niet meer beschikbaar zijn na 31 december 2020.
Voor eender welke vraag met betrekking tot de technische specificaties van uw voertuig, gelieve u tot de Opel klantendienst te wenden op het nummer +31206545751 voor meer informatie.
Met vriendelijke groeten,
OnStar Europe
Sorry, de "steun die ik OnStar biedt"???