Het is nu vr 29 maart 2024, 06:50


Apple Car Play met iPhone X probleem tonen voortgang muziek

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht
Offline
Avatar gebruiker

tdoelman

Newbie

  • Berichten: 20
  • Geregistreerd: do 11 okt 2012, 14:09
  • km-stand: 25000
  • Lifetime: 55
  • Auto: Ampera-e

Apple Car Play met iPhone X probleem tonen voortgang muziek

Berichtvr 05 jul 2019, 11:42

Ik heb een probleem met het gebruik van Apple Car Play in mijn Amper-e. Als ik muziek draai vanaf mijn iPhone, die met kabel via USB verbonden is, wordt de voortgang van het nummer wat ik hoor in de fullscreen weergave keurig getoond. Zet ik het scherm echter op dashboardweergave, waar de muziek slechts een va de getoonde onderdelen is, gaat de getoonde muziek steeds verder achter lopen bij wat ik hoor. Hetzelfde bij de muziekinfo die in mijn echte dashboard, dus onder de snelheidsmeter, getoond wordt. Als ik wat langer in de auto zit loopt de achterstand steeds verder op, soms tot wel meerdere nummers. Het lijkt wel met mijn telefoon te maken te hebben (iPhone X), want met de telefoon van iemand van de garage (overigens ook een iPhone X) doet het probleem zich niet voor. Iemand die dit bekend voor komt c.q. de oplossing weet?
Voormalig berijder van een Ampera (2012-2017), van 2017 tot 2021 een Ampera-e als lease auto en sinds november 2022 een Ampera-e in eigendom.


Offline

HJee

Newbie

  • Berichten: 38
  • Geregistreerd: vr 27 okt 2017, 21:29
  • km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: Ampera

Re: Apple Car Play met iPhone X probleem tonen voortgang muz

Berichtvr 05 jul 2019, 13:27

Ik heb hetzelfde met een iPhone 8 en Apple music. Met de Spotify app speelt dit probleem niet.
Een oplossing heb ik niet. Ja, melden als bug bij Apple en dan hopen dat in een toekomstige versie wordt opgelost.



Keer terug naar Ampera-e forum algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten

cron