Het is nu za 02 dec 2023, 16:21

wel of geen subsidie?

Alles over de Opel Ampera-e (& Chevrolet Bolt)
  • Auteur
  • Bericht

Poul

Moderator

• km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Re: wel of geen subsidie?

Berichtdo 24 maart 2022, 00:08

Alex schreef:
Rongoos schreef:Hallo allemaal,
Als particulier kun je op een 2e hands EV een subsidie krijgen van 2000,-
Vanmiddag was ik bij een mooie Ampera aan het kijken die al stevig aan de prijs was, maar die ford dealer verkoper wist mij ook nog te vertellen dat er op een ampera geen subsidie zat want dat had met het aantal pk te maken??

Vreemd verhaal maar is er misschien iemand die kan bevestigen of je nu wel of geen subsidie krijgt (als er nog wat in het potje zit :D )

Op een Ampera zit sowieso geen subsidie, die val tin de categorie hybride. Hooguit de Ampera E.

En topic-starter had het dus over een Ampera en niet over een Ampera-e. Of zou hij toch een Ampera-e hebben bedoeld?

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 5000k. ;)

Rongoos

Newbie

• km-stand: 0
  • Lifetime: 0
  • Auto: anders

Berichtdo 24 maart 2022, 21:46

bedankt voor alle tips. Ik zal in ieder geval eerst even checken alvorens tot aanschaf over te gaan.

En omdat ik dacht hier in het ampera-e draadje te schrijven heb ik voor het gemak even de e weggelaten. Sorry

Poul

Moderator

• km-stand: 185000
  • Lifetime: 29
  • Auto: Ampera

Berichtvr 25 maart 2022, 00:51

Rongoos schreef:En omdat ik dacht hier in het ampera-e draadje te schrijven heb ik voor het gemak even de e weggelaten. Sorry

En daar heb jij dan weer gelijk in, dus tevens excuses van mijn kant :angel: :D :lol:

Groeten,
Poul
Sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 5000k. ;)

Vorige

Keer terug naar Ampera-e forum algemeen