Voorstellen..

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
boeuf
Harde kern
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Voorstellen..

Bericht door boeuf »

MrWhite schreef:Vandaag de Volt opgehaald en laadpunt geïnstalleerd gekregen.
Alles viel heel mooi samen en werkt perfect.
Nu maar lekker gaan rijden en genieten en dan de nodige mods aanbrengen natuurlijk :)
Gefeliciteerd en welkom, altijd leuk zo'n wonder'schone' Summit White :D
Je zult er van genieten, dus veel plezier!
Ben benieuwd wat je gaat modden, hou ons op de hoogte :thumbup:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Ivo schreef:prima oplossing, zo'n kabelmat :thumbup:
Wel een heel mooie oplossing zo....! ;)
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
MrWhite
Newbie
km-stand: 11646
Lifetime: 10
Auto: Ampera-e

Bericht door MrWhite »

Vandaag de tweede dag met de auto. Vanmiddag eens even flink alle instellingen onderhanden genomen :D
Beetje lopen testen en knoeien met de climate control instellingen, voorverwarmen, etc.
Ik 'mis' ook de instellingen in het menu tbv de temperatuur instelling voor hulp van de range extender bij voorverwarmen en de instellingen voor het ontgrendelen van de deuren bij het selecteren van de P stand na een rit. Beide wel in het boekje, niet in het systeem.

Verder geen boekje gekregen van het infotainment systeem, het boekje dat ik erbij kreeg is van een heel ander systeem :thumbdown:
De dealer gaat hem nog nasturen als hij de juiste heeft.
Het schijnt een drama te zijn met die boekjes. Het service boekje is in het Noors of Zweeds :thumbdown:

Nog een beetje gereden ook uiteraard. Gisteren na diverse ritten, 3 keer de auto weer volgeladen en vandaag 1 keer. De kabelmat oplossing bevalt inderdaad erg goed. Hij ligt mooi vlak over de grond en voetgangers hebben er geen last van.
Summit White Chevy Volt LTZ, 6000K Xenon, J&K Wandlader, mat zwarte velgen en grille, LED 'eyebrows', interieur LED kit
MrWhite
Newbie

Bericht door MrWhite »

Van het weekend weer even aan het knutselen geweest, wat moet je anders met dit weer :?

Interieur LEDs ingebouwd (goed het verschil te zien met eerst alleen achterin de LEDs):
Afbeelding

De grille zwart gespoten en LED eyebrow strips geplaatst:
Afbeelding

Afbeelding

Nu nog een high power LED achteruitrijlamp (besteld) en dan zijn er zo goed als geen gloeilampen meer over :geek:
En dan maar weer verzinnen wat er nog meer aangepast kan worden naar mijn eigen smaak :lol:
Summit White Chevy Volt LTZ, 6000K Xenon, J&K Wandlader, mat zwarte velgen en grille, LED 'eyebrows', interieur LED kit
Odiebla

Bericht door Odiebla »

Die eyebrow ledstrips zien er wel stoer uit. Hoe heb je die ingebouwd?

En waarom LED's binnen, staat het mooier?
MrWhite
Newbie

Bericht door MrWhite »

Ik heb de inbouw tips van het Amerikaanse Volt forum gebruikt:
http://gm-volt.com/forum/showthread.php ... ead-lights
Ik heb ze alleen op de koplamp geplakt en niet onder de motorkap en derhalve ook niet de bedrading door de scharnieren van de motorkap, maar gewoon onder de afdekplaat en in krimpkous naar de zekeringkast (voor de 12volt) en de massa ergens onder een bout vandaan.

De interieur LED's geven een heel wit / blauw licht, veel feller dan de 'gele' standaard gloei lampjes. En als je nu je leaving home functie gebruikt, matched het veel mooier met de Xenon's en de kentekenplaat LED's. Van buiten alles fel en wit, nu bij het openen van de deuren, van binnen ook :D
Ook beter licht in de kofferbak, tijdens het opruimen van de thuislader in het donker ;)

Het witte leer in de stoelen wordt ook mooi geaccentueerd door de LED's nu:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door MrWhite op ma 03 dec 2012, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28

Bericht door shumway »

Die high power achteruitrijlamp, welke is dat?

Met de huidige zie je geen ......
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
MrWhite
Newbie

Bericht door MrWhite »

Precies dat had ik nou ook :roll:
Beetje donker en regen en die camera is bijna waardeloos. De kentekenplaat LED's helpen iets, maar niet genoeg. Er moet meer licht komen! :lol:

Ik heb deze besteld:
http://www.miniinthebox.com/nl/t15-8w-4 ... om=sysmail

Lijkt op het eerste oog allemaal NL, maar het komt vervolgens uit China. Ik kan alleen nergens vinden of ze wel Canbus geschikt zijn, dus het is even een gokje. Maar ach, voor 9 euro wil ik wel een gokje wagen en anders maak ik er iets leuks van voor met de kerst :D
marcelpol
Newbie
km-stand: 34000
Lifetime: 28
Auto: Ampera

Bericht door marcelpol »

Waarom de led's niet gewoon aansluiten op de bestaande dagrijverlichting? Die zit immers vlak onder de ledstrip....
Lithium white, wrapped roof, nav, DAB+, bose audio, rearcam, tinted rear windows, smart lolo and lot's of fun.
MrWhite
Newbie

Bericht door MrWhite »

Ik heb daar wel naar gekeken, maar die zijn niet heel makkelijk te bereiken,zonder in de bedrading te moeten knippen / aftakken + dat de dagrijverlichting bij licht aan op een (gedimde) stand brandt en ik niet weet hoe de led strip daarmee om gaat / cq. of dit storing geeft in het dagrijverlichting circuit.
Dus voor de bewezen / gezekerde / apparte aansluiting gekozen.
Plaats reactie