Voorstellen zwart
- JPG66
- Newbie
- km-stand: 24000
- Lifetime: 18
- Auto: Ampera
Re: Voorstellen zwart
Ja, ik vind zwart nog steeds het mooist. Maar het is geen auto waar ik likkebaardend naar terugloop, hoor. Wat vorm betreft is het een verstandshuwelijk.
Ik moet vooral wennen aan die extreme hoeken aan weerszijden van de achterbumper, maar ik maak mezelf wijs dat de Ampera daardoor waarschijnlijk een lagere luchtweerstand heeft dan de Volt. Het zijn een soort verticale spoilers.
Mijn electronenverbruik is trouwens erg constant: tussen de 22.7 en 25.4 kWh/100km. Ik merk wel dat er uit de meterkast zo'n kwart meer gepompt moet worden (13.3 om 10.4 kWh over te houden), dus eigenlijk verbruikt de Ampera dan 32 kWh/100km. Met 19 cent per kWh nog steeds maar 6 cent per km, maar toch, dat valt een beetje tegen.
Ik moet vooral wennen aan die extreme hoeken aan weerszijden van de achterbumper, maar ik maak mezelf wijs dat de Ampera daardoor waarschijnlijk een lagere luchtweerstand heeft dan de Volt. Het zijn een soort verticale spoilers.
Mijn electronenverbruik is trouwens erg constant: tussen de 22.7 en 25.4 kWh/100km. Ik merk wel dat er uit de meterkast zo'n kwart meer gepompt moet worden (13.3 om 10.4 kWh over te houden), dus eigenlijk verbruikt de Ampera dan 32 kWh/100km. Met 19 cent per kWh nog steeds maar 6 cent per km, maar toch, dat valt een beetje tegen.
-
StefanvanUffelen
- Newbie
- km-stand: 500
- Lifetime: 4
Zou de achterbumper van de Volt op de Ampera passen? Dat zou de auto mooier maken.
Ampera heeft een mooiere neus, de Volt een mooiere achterbumper (smaken verschillen natuurlijk)
Ampera heeft een mooiere neus, de Volt een mooiere achterbumper (smaken verschillen natuurlijk)
- JPG66
- Newbie
De Z-spec showuitvoering van de Volt heeft een Ampera bumper, dus andersom zal dan ook wel gaan, lijkt me.StefanvanUffelen schreef:Zou de achterbumper van de Volt op de Ampera passen? Dat zou de auto mooier maken.

- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
ondanks Photoshop, zal het wel passen. Mooie achterlichten, ook, trouwens
en sideskirts ...
tss gewoon een geshopte Ampera
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- JPG66
- Newbie
Lach niet te hard, Ivo, want de Z-spec bestaat wel degelijk. Hier een bericht over de show in 2010 waar hij tentoongesteld werd:Ivo schreef:ondanks Photoshop, zal het wel passen. Mooie achterlichten, ook, trouwensen sideskirts ...
http://www.autoblog.com/photos/sema-201 ... -z-spec-0/
Met een foto die NIET geshopt is:

- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
wat wel mooi is; de zwarte lak over het kunststof op de achterbumper. En het volledig witte mistlicht/achteruitrijlicht
En verder alle Ampera onderdelen natuurlijk. Jammer van het Chevvy logo
Ik blijf erbij dat de eerste foto gesjopt is. Maar die tweede, die niet. Maar dat is dan helaas weer "aangepast", dus geen ready available model. Wel fraai en geschikt om na te maken.
En verder alle Ampera onderdelen natuurlijk. Jammer van het Chevvy logo
Ik blijf erbij dat de eerste foto gesjopt is. Maar die tweede, die niet. Maar dat is dan helaas weer "aangepast", dus geen ready available model. Wel fraai en geschikt om na te maken.
- Ivo
- Beheerder
- Contacteer:
dat stuurtje wil ik wel!

-
StefanvanUffelen
- Newbie
- km-stand: 500
- Lifetime: 4
k heb op marktplaats een Volt achterbumper gekocht. Volgende week eens proberen of de bumper op mijn Ampera past. Ik post dan wel een foto 
Heb ik dan een Ampera Z?
Heb ik dan een Ampera Z?