En past het en helpt t?MrWhite schreef:Precies dat had ik nou ook![]()
Beetje donker en regen en die camera is bijna waardeloos. De kentekenplaat LED's helpen iets, maar niet genoeg. Er moet meer licht komen!![]()
Ik heb deze besteld:
http://www.miniinthebox.com/nl/t15-8w-4 ... om=sysmail
Lijkt op het eerste oog allemaal NL, maar het komt vervolgens uit China. Ik kan alleen nergens vinden of ze wel Canbus geschikt zijn, dus het is even een gokje. Maar ach, voor 9 euro wil ik wel een gokje wagen en anders maak ik er iets leuks van voor met de kerst
Voorstellen..
- ElectricRene
- Vaste klant
- km-stand: 90
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
Re: Voorstellen..
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.
- MrWhite
- Newbie
- km-stand: 11646
- Lifetime: 10
- Auto: Ampera-e
Het heeft nogal geduurd voordat de lamp geleverd werd, met alle feestdagen enzo
Ik kreeg hem binnen toen er een pak sneeuw lag en het nogal koud en slecht weer was. Ondertussen ook nog een weekje wintersport geweest en het is er dus nog niet van gekomen om hem in te bouwen. Afgelopen weekenden steeds verjaardagen
, het schiet niet op........
Ik hoop er van het weekend aan toe te komen en zal dan de bevindingen plaatsen.
Ik kreeg hem binnen toen er een pak sneeuw lag en het nogal koud en slecht weer was. Ondertussen ook nog een weekje wintersport geweest en het is er dus nog niet van gekomen om hem in te bouwen. Afgelopen weekenden steeds verjaardagen
Summit White Chevy Volt LTZ, 6000K Xenon, J&K Wandlader, mat zwarte velgen en grille, LED 'eyebrows', interieur LED kit
- ElectricRene
- Vaste klant
- km-stand: 90
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
Thnx, enne ook een hoe t moet? volgens de handleiding moet dit gebeuren door de dealer.MrWhite schreef:Het heeft nogal geduurd voordat de lamp geleverd werd, met alle feestdagen enzo![]()
Ik kreeg hem binnen toen er een pak sneeuw lag en het nogal koud en slecht weer was. Ondertussen ook nog een weekje wintersport geweest en het is er dus nog niet van gekomen om hem in te bouwen. Afgelopen weekenden steeds verjaardagen, het schiet niet op........
Al vast bedankt ,
Rene
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.
- MrWhite
- Newbie
- km-stand: 11646
- Lifetime: 10
- Auto: Ampera-e
Van het weekend de LED achteruitrijlamp geplaatst. Het Volt manual beschrijft dat je het zelf kunt door het verwijderen van 3 binnenste schroeven. Ik begrijp niet wat ze hiermee bedoelen en dat werkt ook helemaal niet zo...
Anyway... Wat je moet doen is de Underbody rear air deflector deels losmaken, totdat je ruimte genoeg hebt om deze te kunnen verschuiven en zo bij de lampunit komt:
http://fast-store.com:33180/captiva/tis ... .html#4711
Ik heb 5 schroeven uit buitenste rand van de bumper en deflector gehaald en de 2 schroeven die helemaal achterin de deflector zitten. Totaal dus 7 schroeven. De twee torx schroeven direct onder de unit moet je gewoon laten zitten, hier zit de lampunit mee vast in de bumper.
Het resultaat valt me enigszins tegen helaas. Het geeft wel feller en witter licht, met name direct op straat achter de auto, maar doordat de lampunit in zijn geheel redelijk schuin op de straat gericht staat, wordt je gezichtsveld er niet groter van. Hij geeft dus niet meer licht naar achter of zijkanten dan de gloeilamp al deed (waar ik stiekem op had gehoopt). de beperking hiervan is dus de vorm en plaatsing van de unit.
Ik weet nog niet hoe hij het met regen zal doen, het zal in ieder geval niet slechter zijn dan voorheen.
Maargoed, voor 8 euro en krap een half uurtje werk weer een hogere 'Cool factor'
Anyway... Wat je moet doen is de Underbody rear air deflector deels losmaken, totdat je ruimte genoeg hebt om deze te kunnen verschuiven en zo bij de lampunit komt:
http://fast-store.com:33180/captiva/tis ... .html#4711
Ik heb 5 schroeven uit buitenste rand van de bumper en deflector gehaald en de 2 schroeven die helemaal achterin de deflector zitten. Totaal dus 7 schroeven. De twee torx schroeven direct onder de unit moet je gewoon laten zitten, hier zit de lampunit mee vast in de bumper.
Het resultaat valt me enigszins tegen helaas. Het geeft wel feller en witter licht, met name direct op straat achter de auto, maar doordat de lampunit in zijn geheel redelijk schuin op de straat gericht staat, wordt je gezichtsveld er niet groter van. Hij geeft dus niet meer licht naar achter of zijkanten dan de gloeilamp al deed (waar ik stiekem op had gehoopt). de beperking hiervan is dus de vorm en plaatsing van de unit.
Ik weet nog niet hoe hij het met regen zal doen, het zal in ieder geval niet slechter zijn dan voorheen.
Maargoed, voor 8 euro en krap een half uurtje werk weer een hogere 'Cool factor'
Summit White Chevy Volt LTZ, 6000K Xenon, J&K Wandlader, mat zwarte velgen en grille, LED 'eyebrows', interieur LED kit