Hoop wel dat het laden via de LtL pas gaat, 't is nooit fijn om je kabel onvergrendeld in een parkeergarage achter te laten...
Interparking & the New Motion
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Interparking & the New Motion
Sinds kort is een aantal Loloos geplaatst in parkeergarages van Interparking. Op oplaadpalen.nl worden deze laadpunten als 'gratis' bestempeld. Heeft iemand al ervaring met zo'n laadpunt, bijvoorbeeld in Utrecht rond Hoog Catharijne in P2 Godebald, P3 Radboud of P4 Stationsstraat?
Hoop wel dat het laden via de LtL pas gaat, 't is nooit fijn om je kabel onvergrendeld in een parkeergarage achter te laten...
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Interparking & the New Motion
De oplaadpunten in de Interparking-garage "De vier meren" in Hoofddorp beschikt over vier EV-boxen, die het niet doen. zie http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=1148
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- boeuf
- Harde kern
Dat zijn EV-Boxen die eigendom zijn van Winkelcentrum Vier Meren, geen Loloos van The New Motion - Interparking...Alex schreef:De oplaadpunten in de Interparking-garage "De vier meren" in Hoofddorp beschikt over vier EV-boxen, die het niet doen.
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Een beller is sneller http://www.interparking.nl/index.php?id=426
Zul je waarschijnlijk nog 10 keer doorverbonden worden
Zul je waarschijnlijk nog 10 keer doorverbonden worden
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Vanmorgen was ik in P2, godebald, mariaplaats was ik 1st langsgereden maar helaas beide plekken bezet. Supermooie oplaadlocatie, meteen om het hoekje parkeren.
Helaas geen stroom, lolo gaf geen pukkel......geen beheerder aanwezig helaas.
Ook tnm geprobeerd maar kon een VoiceMail achterlaten.
Helaas niet kunnen laden, daarmee 2,5 gem. Verbruik bij terugkomst op kantoor ipv 0,2-0,5.
Werd overigens wel zeer netjes teruggebeld door tnm ondanks dat ik geen VoiceMail had achtergelaten.
Kon me geen antwoord geven waarom her niet lukte, waarschijnlijk geen stroom op de opladers.
Heeft me meteen uitleg gegeven over het gebruik van de lolo's. Mijn kaart had ik achteraf wel op de juiste plek gehouden maar het was me niet echt duidelijk dat daarvoor die pukkel was rechtsboven. Niet echt een ergonomisch design.
De pukkel leek meer iets van een drukknop wat ik ook geprobeerd heb.
Volgende keer beter.
Helaas geen stroom, lolo gaf geen pukkel......geen beheerder aanwezig helaas.
Ook tnm geprobeerd maar kon een VoiceMail achterlaten.
Helaas niet kunnen laden, daarmee 2,5 gem. Verbruik bij terugkomst op kantoor ipv 0,2-0,5.
Werd overigens wel zeer netjes teruggebeld door tnm ondanks dat ik geen VoiceMail had achtergelaten.
Kon me geen antwoord geven waarom her niet lukte, waarschijnlijk geen stroom op de opladers.
Heeft me meteen uitleg gegeven over het gebruik van de lolo's. Mijn kaart had ik achteraf wel op de juiste plek gehouden maar het was me niet echt duidelijk dat daarvoor die pukkel was rechtsboven. Niet echt een ergonomisch design.
Volgende keer beter.
- boeuf
- Harde kern
Die 'pukkel' is het statuslampje van de Lolo, ziet er wat vreemd uit door het witte ondoorzichtige plastic wat er voor zit. Bij een Lolo die klaar is voor gebruik is het lampje uit, en heel duidelijk dat je je pas voor het hart van de kast onder het stopcontact moet zwaaien staat er ook niet op inderdaad.fam_h schreef:Mijn kaart had ik achteraf wel op de juiste plek gehouden maar het was me niet echt duidelijk dat daarvoor die pukkel was rechtsboven. Niet echt een ergonomisch design.
Maar daarna kleurt-ie eerst groen en dan blauw tijdens het laden
-
fam_h
- Vaste klant
?? Dat is niet wat mij aan de telefoon verteld werd. De pukkel rechtsboven zou de sensor zijn waar de pas boven gehouden zou moeten worden. Over het witte rondje of het houden van de pas onder de stekker werd niet gerept.
Op de lolo's zat on de stekker een logo van de parkeergarage, geen aanduiding dat ik de pas hiervoor zou moeten houden.
Heb dat wel gedaan/ geprobeerd maar de lolo gaf geen pukkel.
Op de lolo's zat on de stekker een logo van de parkeergarage, geen aanduiding dat ik de pas hiervoor zou moeten houden.
Heb dat wel gedaan/ geprobeerd maar de lolo gaf geen pukkel.
- DutchMonster
- Bekende
- km-stand: 150
- Auto: Bolt
Bij v2 van de lolo (dat is de kortere/kleinere versie) zit de kaartlezer rechtsboven en niet onder het stopcontact.
http://www.thenewmotion.com/bin/lolo-sm ... manual.pdf
http://www.thenewmotion.com/bin/lolo-sm ... manual.pdf
-
fam_h
- Vaste klant
Ah, en ik lees in deze handleiding: "Wanneer de lolo smart niet in gebruik is, staat de led-statusindicator uit."
Er brandde toen ik er was bij geen van de lolo's een indicator ergo de lolo's stonden uit.
Helaas, hopen dat ze snel werkend zullen zijn.
Er brandde toen ik er was bij geen van de lolo's een indicator ergo de lolo's stonden uit.
Helaas, hopen dat ze snel werkend zullen zijn.
- DutchMonster
- Bekende
- km-stand: 150
- Auto: Bolt
Mijn interpretatie van die tekst is anders, nl: "Wanneer de lolo smart niet gebruikt wordt, staat de led-statusindicator uit". Geen led-statusindicator staat dus niet gelijk aan 'niet te gebruiken' volgens mij.fam_h schreef:Ah, en ik lees in deze handleiding: "Wanneer de lolo smart niet in gebruik is, staat de led-statusindicator uit."
Ik heb geen lolo, wellicht dat anderen hier duidelijkheid over kunnen verschaffen?
Gert