Walibi World
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Walibi World
In de afgelopen dagen per mail gevraagd of je bij Walibi in Biddinghuizen ook je auto kunt opladen. "Helaas niet" was het antwoord. Alsof ze het zelf jammer vinden.
Maar goed, als er genoeg mensen dit gaan vragen, moet het vanzelf komen, toch? De meeste bezoekers blijven daar toch vrij lang, dus met eenvoudige, maar goed gemonteerde stopcontacten (met elk een eigen groep) moet het toch goedkoop te regelen zijn.
Maar goed, als er genoeg mensen dit gaan vragen, moet het vanzelf komen, toch? De meeste bezoekers blijven daar toch vrij lang, dus met eenvoudige, maar goed gemonteerde stopcontacten (met elk een eigen groep) moet het toch goedkoop te regelen zijn.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Vision
- Stamgast
- km-stand: 235000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Walibi World
Geachte heer Alexander,
Bedankt voor uw mail aan Walibi Village,
Helaas zijn wij niet in het bezit van een oplaadpunt.
Als er nog vragen zijn hoor ik die graag van u!
Met vriendelijke groet, Kind Regards, Mit freundlichen Grüssen,
Tja, ze zijn wel netjes daar, maar of het uiteindelijk iets gaat opleveren daar? ik kreeg in juni bovenstaand antwoord op mijn vraag. Toch zou het een ultieme plek zijn voor het elektrisch laden: tijdens het plezier maken van de kinderen, heeft ook de auto en het milieu een groot plezier
groeten, Alexander
Bedankt voor uw mail aan Walibi Village,
Helaas zijn wij niet in het bezit van een oplaadpunt.
Als er nog vragen zijn hoor ik die graag van u!
Met vriendelijke groet, Kind Regards, Mit freundlichen Grüssen,
Tja, ze zijn wel netjes daar, maar of het uiteindelijk iets gaat opleveren daar? ik kreeg in juni bovenstaand antwoord op mijn vraag. Toch zou het een ultieme plek zijn voor het elektrisch laden: tijdens het plezier maken van de kinderen, heeft ook de auto en het milieu een groot plezier
groeten, Alexander
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
Op een dag krijgt men intern de vraag wat kunnen we doen om nog meer bezoekers te trekken. Als iemand dan honderden keren deze vraag heeft gehad...
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Onderstaand antwoord kreeg ik 24 oktober 2012:
Geachte heer,
Bedankt voor uw mail. Helaas hebben wij nog geen oplaad punt voor uw auto. Zeker een punt om meet te nemen voor volgend jaar.
Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet, Best Regards, Mit freundlichen grüßen,
Sandhia Jagernath
Receptie
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Schuckmann
- Newbie
- km-stand: 10400
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera-e
- Contacteer:
Het kon vast geen kwaad dat ik ook even gevraagd heb of ze toevallig een laadpaal hebben. Hoe meer erom gevraagd wordt hoe groter de kans dat er 1 komt.. 
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Vrijdag komt André Kuipers naar Walibi om een gastles te geven in het kader van het 50-jarig bestaan van een middelbare school. Ze doen een recordpoging van de grootste educatieve schoolreis. Ja, die André heeft wat met recordpogingen. Zijn vorig record hebben wij vorig jaar verbeterd. http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=847
Ik heb André maar even een tweetje gestuurd of hij de laadpalen onder de aandacht wil brengen. Hij rijdt tenslotte Fisker.
Ik heb André maar even een tweetje gestuurd of hij de laadpalen onder de aandacht wil brengen. Hij rijdt tenslotte Fisker.
Forum Sponsor, Buurauto
- Vision
- Stamgast
- Contacteer:
Heb jij een kind dat die natuurkunde les gaat volgen? dan zou je hem/haar een slimme vraag kunnen laten stellen:
heeft elektrisch rijden de toekomst?
heeft Walibi dan ook nog toekomst?
groeten, Alexander
groeten, Alexander
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Vision schreef:Heb jij een kind dat die natuurkunde les gaat volgen? dan zou je hem/haar een slimme vraag kunnen laten stellen:
groeten, Alexander
Forum Sponsor, Buurauto
- Vision
- Stamgast
- Contacteer:
Een straaljager? lijkt me niet voor ons van toepassing. Maar G-krachten lijkt me een goede om door te rekenen.
Versnellen & vertragen op een rechte weg staat tot verbruik & opwekken in elektrische auto.
Hoe zit dat in een bocht? middelpuntvliedende krachten die worden tegengewerkt door de banden en daar warmte opwekken: dus verlies.
Is daarmee de conclusie terecht: energie besparen door rechte wegen?
groeten, Alexander
Veel plezier voor hen die morgen in Walibi zijn. Van Andre zijn verhalen genoot ik kortgeleden in Burgers Zoo: klasse!!
Versnellen & vertragen op een rechte weg staat tot verbruik & opwekken in elektrische auto.
Hoe zit dat in een bocht? middelpuntvliedende krachten die worden tegengewerkt door de banden en daar warmte opwekken: dus verlies.
Is daarmee de conclusie terecht: energie besparen door rechte wegen?
groeten, Alexander
Veel plezier voor hen die morgen in Walibi zijn. Van Andre zijn verhalen genoot ik kortgeleden in Burgers Zoo: klasse!!