Laadpalen bij dealers
-
AdJ
- Newbie
- km-stand: 1500
- Lifetime: 2
- Auto: Ampera-e
Laadpalen bij dealers
Ik heb al een aantal keren in een andere plaats gezocht naar een laadpunt bij een dealer. Dit lijkt mij een logische plaats. Het is vreemd dat dealers het gebruik van E auto's niet stimuleren. Zo valt het mij op dat dealers niet actief zijn in het plaatsen van laadpalen die buiten de openingstijd te gebruiken zijn met een pasje. Het oplaadpunt zit vaak binnen in de garage en/of binnen het hek.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Laadpalen bij dealers
Mijn dealer heeft buiten een paal, maar of die met een pas werkt, weet ik niet. Nog nooit gebruikt. Zal volgende keer opletten...
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ik heb, toen de laadpaal van E-laad nog niet was geplaatst, wel eens 's-avonds bij mijn dealer geladen. Op een gegeven moment hebben ze buiten bedrijfstijd de spanning eraf gehaald, "want het was alleen voor hun klanten". Het kwam niet in ze op om afspraken te maken voor laden buiten bedrijfstijd.
En volgens mij ben ik ook een klant daar. ...
En volgens mij ben ik ook een klant daar. ...
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
bcmeijer
- Newbie
- km-stand: 23000
- Lifetime: 32
- Auto: Ampera
Ook opladen bij onderhoud behoort nog niet tot de standaard. Bij de eerste onderhoudsbeurt had ik gevraagd de auto aan de lader te hangen als ze klaar waren. Volgens de receptie kon dat niet omdat de enige laadpaal gebruikt werd door verkoop. (laden demo auto, en demonstreren gemak aan eventuele verkopers)
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Bij van Vliet in Woerden pluggen ze wel.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Dat doet mijn dealer dan weer wel goed. Twee lolo's buiten en en een EV-box binnen.japio schreef:Bij van Vliet in Woerden pluggen ze wel.
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Behalve dat afgelopen woensdag alle plaatsen om de laadpaal vol stonden en slechts één auto aan het laden was. Dat was minder. Maar de koffie was goed.japio schreef:Bij van Vliet in Woerden pluggen ze wel.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.