Volt dealer zegt van Chevy NL dat er GEEN software updates zijn, waarbij niets wordt verholpen al publiceert Chevy dezen wel.
Ik heb dealer zelf tis2web.service.gm.com site laten zien, waarbij ik heb gezegd dat ik, als technoloog, NIET accepteer dat er geen updates zijn, als ik, en de rest van de wereld, per specifieke VIN nummer kan zien welke updates er zijn. Dat zou de dealer opnemen met Chevy, want toen, na een jaar van dit gezeik, werd het pas duidelijk dat ik niet uit m'n nek zat te l'en.
Chevy pleegt merk zelfmoord met deze houding, in ieder geval voor deze klasse auto's en rijders.
Er was ooit een benadering uit Chevy richting deze groep om te klankborden, ik wil best wat aan Chevy laten horen wat ik denk... Ik heb specifiek voor Chevy gekozen boven Opel - heb de Volt gevolgd sinds de aankondiging, en BAAL dat ik dat deed op dit moment.
Eerlijk gezegd, als een Opel dealer een swap kon regelen met de leasemaatschappij, dan deed ik dat in een heatbeat, en dat terwijl ik allergisch ben voor de Opel styling voor en achterkant van de Opels.
Dealer citeert Chevy. Dus, de dealer houdt mij voor de gekke, of Chevy laat haar dealers heel erg knullig overkomen, of een combi hiervan.
Ik ben maar een enthousiast en een klant, die EIGEN geld bij keus om elektrisch te rijden investeert. Nog erger, minstens 5 mensen over gehaald om elektrisch te rijden sinds begin dit jaar, maar geen een voor de Volt gegaan... Hoe zou dat komen?
Ja, ik heb het echt nu gehad met Chevy NL...
Ben jarig vandaag, mooi cadeau? Product manager Chevy mij bellen en dit recht trekken. Die zou er waarschijnlijk niet zijn. De laatste meer dat ik Chevy over de Volt belde zeiden ze dat wij allemaal Volts rijden in NL die voor de Koreaanse markt bedoeld waren (no kidding)... Ze l'en maar wat...
Opel ervaring is PRECIES wat iemand verwacht van een dealer en distributeur...