(Grin), het wordt hier bijn filosofisch.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga spijbelen en naar Utrecht op en neer rij.
Interparking & the New Motion
- DutchMonster
- Bekende
- Berichten: 65
- Lid geworden op: zo 24 feb 2013, 19:12
- km-stand: 150
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Interparking & the New Motion
Dan zou ik maar in de zon gaan zitten op en terrasje.fam_h schreef:(Grin), het wordt hier bijn filosofisch.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga spijbelen en naar Utrecht op en neer rij.
Uit de handleiding:
Wanneer de lolo smart
niet in gebruik is, staat de
led-statusindicator uit.
Koppel de laadkabel aan de lolo smart
en de auto. De led-statusindicator
blijft uit. Haal de lolo smart card voor
de kaartlezer. De kaartlezer bevindt zich
rechtsboven in de lolo smart. Wanneer
de lolo smart uw pas herkent knippert
de led-statusindicator even groen.
Het laden start. De led-statusindicator
wordt blauw. De auto wordt nu
opgeladen en de kabel is vergrendeld
in de lolo smart.
Toch handig om te weten hoe die dingen werken.....ik stond van de week bij een lolo die groen knipperde. Niet goed dus.....bleek ook.
Prettige dag spijbeldag morgen
Gert
-
LiekeJoosten
- Newbie
- Berichten: 8
- Lid geworden op: ma 25 feb 2013, 18:49
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Interparking & the New Motion
Het ledje van de lolo is inderdaad uit wanneer er geen auto aangesloten is. Wanneer er een pas voorgehouden wordt (en de auto aangesloten is) gaat het ledje branden; groen wanneer de lolo aan het nadenken is, rood wanneer de pas niet herkend wordt of de kabel niet goed aangesloten en vervolgens blauw wanneer het laden start.
De lolo's in P2, godebald, mariaplaats zijn inderdaad type 2 lolo's. Hierbij moet de laadpas rechtsboven over de lolo gehaald worden.
De feedback over eventuele verwarring in de handleiding en onduidelijkheid over plaats waar de laadpas gehouden moet worden, wordt meegenomen door ons product development team en is zeer nuttig voor ons! Dank hiervoor!
groeten,
Lieke Joosten (The New Motion)
De lolo's in P2, godebald, mariaplaats zijn inderdaad type 2 lolo's. Hierbij moet de laadpas rechtsboven over de lolo gehaald worden.
De feedback over eventuele verwarring in de handleiding en onduidelijkheid over plaats waar de laadpas gehouden moet worden, wordt meegenomen door ons product development team en is zeer nuttig voor ons! Dank hiervoor!
groeten,
Lieke Joosten (The New Motion)
-
fam_h
- Vaste klant
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Re: Interparking & the New Motion
Goed te horen dat dit opgepakt wordt.
Overigens wanneer je het over beleving hebt krijg ik toch wel een warm gevoel bij het binnenrijden van de garage en direct bij de ingang (= snel een plek gevonden en er ook weer snel uit) een plek gereserveerd is voor elektrische auto's (= gevoel van ik doe wat speciaals en dat wordt gewaardeerd).
Word je bijna blij van dat je 8 euro mag aftikken bij het wegrijden
Overigens wanneer je het over beleving hebt krijg ik toch wel een warm gevoel bij het binnenrijden van de garage en direct bij de ingang (= snel een plek gevonden en er ook weer snel uit) een plek gereserveerd is voor elektrische auto's (= gevoel van ik doe wat speciaals en dat wordt gewaardeerd).
Word je bijna blij van dat je 8 euro mag aftikken bij het wegrijden
-
fam_h
- Vaste klant
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Re: Interparking & the New Motion
Gisteren hebben ze bij mij op kantoor een Lolo geplaatst. Een identieke zoals ik probeerde te gebruiken in de parkeergarage in Utrecht. Ik hoefde mijn pas maar een beetje in de buurt te houden van de sensor en hij sprong aan.
Een prachtig blauw lampje ging aan
Mijn conclusie daarmee is dat de Lolo's in de parkeergarage nog niet aangesloten zijn.
Een prachtig blauw lampje ging aan
Mijn conclusie daarmee is dat de Lolo's in de parkeergarage nog niet aangesloten zijn.
-
goirke
- Bekende
- Berichten: 94
- Lid geworden op: wo 19 dec 2012, 14:35
- km-stand: 87000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera
- Locatie: Amersfoort
Re: Interparking & the New Motion
Afgelopen periode tweemaal in P6 (Rijnkade) onder Hoog Catharijne geparkeerd. Direct bij binnenkomst links drie lolo's op een rij. De rechter was afgelopen zaterdag defect, maar aangezien ik beide keren de enige was die wilde laden, kon ik gewoon een plekje opschuiven. Om te kunnen laden is een TNM pas nodig en het laden is wel gratis.
Enige waar ze niet geod over nagedacht hebben is de haast onmogelijke bocht die je moet maken om het hek weer uit te kunnen rijden en met name zodat je in de auto kan blijven zitten om het kaartje in te voeren
Enige waar ze niet geod over nagedacht hebben is de haast onmogelijke bocht die je moet maken om het hek weer uit te kunnen rijden en met name zodat je in de auto kan blijven zitten om het kaartje in te voeren
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED