Zo'n 150 meter verder, aan de Veerlaan en omgeving, kun je gratis parkeren. Dat was tenminste van het voorjaar zo. Weliswaar geen laadpaal aanwezig, maar ook geen parkeerkosten. Als je dan over de loopbrug loopt, ben je in een wip op de Wilhelminakade. Ik ga in dat geval voor gratis parkeren ipv tegen hoge parkeerkosten goedkoop electrisch kunnen rijden.
NB: aan de Veerlaan moet je wel oppassen voor heeeeeeeele hoge stoepranden
Met een beetje pech ligt zelfs je achterbumper aan gort. Vooruit inparkeren moet je in ieder geval niet aan beginnen.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Parkeergarage P1 World Port Center heeft de oplaadpunten uitgebreid. Net voorbij de 8 die er al waren, zijn er zo'n 12 nieuwe bijgekomen (als ik dat in het voorbijgaan zo ff snel goed geteld heb). Ook is er nu een aantal gereserveerde plekken voor het Havenbedrijf waar laadstations met vaste (Mennekes) kabel staan.
Overigens lijkt noch een felgroen geschilderde vloer, noch borden 'Gereserveerd voor Havenbedrijf' de gemiddelde bestuurder van ICE aangedreven auto's er op vrijdagavond van te weerhouden op deze plekken te parkeren
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader