Ok, nette antwoorden. De verwachting die ik had dat jullie een zwaar gesubsidieerd project waren is weggenomen, dat verbetert het beeld al een stuk. Ook de activiteiten op de semi publieke plaatsen juich ik toe.
Misschien is iets meer heldere info op de website over wie jullie zijn en hoe jullie als bedrijf opereren nuttig. Als bezoeker (of als Ampera klant actief benaderd) is dat nu volgens mij een beetje vaag. Commercieel? Stichting? Gesubsidieerd? Etc.
Ook het feit dat jullie andere thuislaadoplossingen naast de Loloo aanbieden als dat niet past of aanspreekt komt niet voor op de website, lijkt me een gemis. De Loloo lijkt dan enigszins 'gepusht' en de door mij genoemde nadelen voor de thuis- of werksituatie komen nergens aan bod.
Ik zal bovenaan dit topic een nuance opmerking plaatsen.
Han
Advies aan The New Motion
- LightningBlue
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Advies aan The New Motion
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
-
alefarendsen
- Bekende
Thanks voor je feedback Han,
ik neem je input mee. Wordt gewaardeerd! Ik ga even kijken hoe we hier gevolg aan geven.
Alef
ik neem je input mee. Wordt gewaardeerd! Ik ga even kijken hoe we hier gevolg aan geven.
Alef
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
-
alefarendsen
- Bekende
Oh, en bevalt de Ampera!!??
Geen Ampera maar een Tesla vervoert mij elektrisch. Wel begaan met alle Ampera-rijders! En oprichter van The New Motion voor alle duidelijkheid...
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Leuke thread dit! Ik waardeer de open en inhoudelijke antwoorden van Alef Arendsen zeer.
Zelf heb ik overigens de helpdesk van The New Motion wel een paar keer gebeld. En toen ben ik wel goed geholpen. Ik ben overigens helemaal niet lastig gevallen met die reclameuitingen waar LightningBlue het over heeft. Of ik heb het niet als belastend ervaren.
Zelf heb ik overigens de helpdesk van The New Motion wel een paar keer gebeld. En toen ben ik wel goed geholpen. Ik ben overigens helemaal niet lastig gevallen met die reclameuitingen waar LightningBlue het over heeft. Of ik heb het niet als belastend ervaren.
-
Ampera34
- Vaste klant
- km-stand: 21164
- Lifetime: 17
- Auto: Ampera
En wat we niet mogen vergeten is dat de meeste mensen op dit forum en in Nederland op het gebied van E-rijden allemaal Pioniers zijn, en wij zijn Ampera pioniers..
.....en zoals je weet....voor pioniers liggen er nog géén gebaande paden nietwaar ?
Pioniers lopen af en toe vast en moeten dan op zoek naar andere of betere paden
Ook The NewMotion en andere partijen zijn min of meer Pioniers. Van elkaar kunnen we leren toch ? En daarvoor is dit forum een uitstekende plek
groeten,
Henk
Ook The NewMotion en andere partijen zijn min of meer Pioniers. Van elkaar kunnen we leren toch ? En daarvoor is dit forum een uitstekende plek
groeten,
Henk
-
alefarendsen
- Bekende
Goed om te horen Benny, Henk.
Met andere woorden: blijf komen met de opmerkingen, vragen, kritiek, et cetera.
Ja en nee (of jaein zoals de oosterburen zeggen; maar laten we dat vooral vandaag niet teveel doen). Ook wij zijn pioniers, maar dat betekent niet dat we maar wat kunnen aanrommelen en dat doen we dan ook niet (al zeg ik het zelf). Ik hoop (en reken eigenlijk ook een beetje) op begrip als zaken niet in 1 keer gaan zoals ze moeten gaan; de markt is zichzelf aan het uitvinden).Ook The NewMotion en andere partijen zijn min of meer Pioniers.
Met andere woorden: blijf komen met de opmerkingen, vragen, kritiek, et cetera.