En je BV kan de BTW (21%) verrekenen en de reparatierekening bespaart je 20% VpB en 15% dividendbelasting bij uitkering naar 'boven' dus uiteindelijk valt het netto reuze mee zo'n reparatie
 , scheelt toch weer de helft.
, scheelt toch weer de helft. , scheelt toch weer de helft.
, scheelt toch weer de helft.Het is precies andersom. Probeer eens eerst de stekker uit de auto en dan pas aan de andere kant af te sluiten. Met de Schuko-lader (ook de Meenekes-kabel doet het met 220v) moet dat sowieso.wseelde schreef:Sluit je de laadsessie wel netjes af? Of is er misschien iets mis met een van de laadpalen die je gebruikt? De keren dat ik een aantal dagen met het brandende lampje reed lag het aan een niet netjes afgesloten laadsessie of een kapotte laadpaal. Als ik de laadpaal eerst "stop" en dan de stekker uit de auto trek gaat het prima, maar andersom volgens mij niet. Na een paar dagen laden zonder problemen gaat het lampje dan vanzelf weer uit.
Eeuuhh 25,-? Ik was nog geen 9,- euro kwijt. Zie : http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=1524&p=22380&japio schreef:Als je een klein beetje handig bent om een app op de telefoon te installeren en een interface te verbinden, dan doe je jezelf een groot plezier met een OBD2 interface en een programmaatje als Torque. Het geheel kost je ca € 25,-- en het kan je een veelvoud besparen.
Mijn Ampera staat in een carport (volledig droog) en wordt opgeladen met de 230V lader. (Geen laadpaal, normaal stopcontact) Het maakt mij niet uit dat dit een paar uur extra duurt, ik maak weinig kilometers.wseelde schreef:Sluit je de laadsessie wel netjes af?
Als er een sensor stuk is, dan moet die worden vervangen, dat is geen probleem. Het feit dat ik werd gebeld met de melding ' Uw auto staat klaar, maar we hebben geen tijd voor dat waarschuwingslampje' om 15:00 deed me achter mijn oor krabben dat dit wel eens een langdurige analyse/reparatie zou kunnen worden, die hier misschien algemeen bekend is, en wellicht gemakkelijk te verhelpen.NeufegliseThierry schreef:Als het lampje na een paar dagen/paar nieuwe laadsessies niet uitgaat dan is de kans groot dat de/een sensor in het koelsysteem kapot is. Is snel te vervangen en de prijs voor het onderdeel valt ook mee.

hokus pokus abra kadabra??? wtf..NeufegliseThierry schreef:
En je BV kan de BTW (21%) verrekenen en de reparatierekening bespaart je 20% VpB en 15% dividendbelasting bij uitkering naar 'boven' dus uiteindelijk valt het netto reuze mee zo'n reparatie, scheelt toch weer de helft.

Het is zo simpel:Lama schreef: Het ODB verhaal gaat mijn pet even te boven